|
diverse overskydende (hovedtelefon, headset mm.) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jacobtoft ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 381 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-August-2012 kl. 21:23 |
Jeg har sat nogle ting til salg på et par andre forums. Noget blev solgt, men ikke dimserne her, så jeg prøver lykken her også:
- 2 stk. Netgear WNA3100 usb wifi-n adapter. - 1 stk. Goldring DR100 hovedtelefon. Der ligger formodentlig en kvittering fra hifiklubben på sættet et sted. - 1 stk. Sennheiser PC161 headset med mikrofon. - 2 stk. cpu kølere. Den ene, Zalman cnps9500 er med et monteringsbeslag til plastsokkel på bundkortet - jeg kan bare ikke huske hvilke(n) sokkel/sokler, køleren passer til. Den anden, en Zalman VF2000 er en hybrid grafikkort/cpu køler med lav profil til socket am(3). Den var oprindeligt købt til montering i mine forældres pc, men kunne ikke sidde på bundkortet, da kondensatorerne sad tæt på cpu sokkel.
Redigeret af Jacobtoft - 05-September-2012 kl. 22:09 |
|
![]() |
|
Jacobtoft ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 381 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
- 2 stk. Netgear WNA3100 usb wifi-n adapter er højst sandsynligt solgt
|
|
![]() |
|
Ingen, der er interesseret i headset eller hovedtelefon?
|
|
![]() |
|
Netgear WNA3100 har jeg ikke hørt mere på, så de er umiddelbart til salg igen.
Der er også dukket en harddisk op, jeg ikke kan bruge - en Seagate ES.2 1tb serverdisk.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |