recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - v: Ældre plader.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

v: Ældre plader.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: v: Ældre plader.
    Sendt: 05-September-2012 kl. 21:49
Jer ved at undersøge hvad nedenstående kan være værd. Der er primært beatles her, men har en del forskelligt.

Byd endelig ind med al info i har Thumbs Up

Redigeret af larsen_mgeic - 05-September-2012 kl. 21:51
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 21:55
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 910
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 22:23
Med al respekt for dette forum, så vil jeg nok anbefale at få en vurdering hos et auktionshus eller lignende. Specielt hvis der her er tale om førsteudgaver...!
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 22:25
Tak for dit input. Jeg tror dog ikke det er så specielt som limited og sådan, men der er da en del stykker ;
Til top
rasmusvn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Odense N
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusvn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 22:41
Kig evt. her http://www.popsike.com/

Eller send Sound Station en mail http://www.soundstation.dk/Sections/Contact/Full%20address%20and%20map.aspx

Redigeret af rasmusvn - 05-September-2012 kl. 22:41
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2012 kl. 09:45
Super fint link. Det vil jeg da lige kigge nærmere på.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu