|
Samsung UE40EH6035 til 4400 - godt tilbud? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
martinka ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-September-2012 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-September-2012 kl. 17:31 |
Hej,
Er på udkig efter et tv til ca. 4000 kr. og havde egentlig udset mig Samsung 40" LED Smart-TV UE40ES5505 (http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE40ES5505XXE/samsung-40-led-smart-tv-ue40es5505) til 3900. Jeg ser så at Elgiganten har et UE40EH6035 3D-tv på tilbud her i weekenden til 4444 kr. (http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE40EH6035XXE/samsung-40-3d-led-tv-ue40eh6035) og er kommet i tvivl om hvilket jeg skal vælge. Er kvalitetsforskellen på de to tv stor? Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at gå efter et 3D tv, og er fan af 5505'erens tykkelse og optagefunktion (har 3D-tv'et det?), men kan være jeg skal genoverveje sagen? Hvad mener I?
|
|
![]() |
|
Terr1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2006 Status: Offline Point: 84 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
EH6035:
+100 hz tv +3d - Smart TV Hub - PVR optagelse via. USB ES5505: -50 hz tv -3d +Smart hub TV +PVR optagelse via. USB Efter min mening er 100 hz altså en væsentlig forbedring. Men det går vel an på hvilke type film/sport man ser. Det bedste råd er vel at gå ned og se forskellen :)
Redigeret af Terr1 - 09-September-2012 kl. 17:45 |
|
![]() |
|
martinka ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-September-2012 Status: Offline Point: 3 |
Fodbold, fodbold og NFL. Skal desuden bruges til PS3 (Fifa). Film ser jeg det meste, men skal nok hovedsageligt foregå via NAS - 3D har indtil videre ikke tiltalt mig helt vildt (har heller ikke set så meget af det)...
Hvordan ligger dette TV i forhold til de to førnævnte: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/42PFL4047T/philips-42-led-smart-tv-42pfl4047t Mvh
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Der er vel 100hz på begge tv? |
|
![]() |
|
erikhangberg ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
Syntes også absolut at det vil være en god idé at gå ned og se forskellen.
Uden at blive for teknisk, så syntes jeg også der er en masse andre ting der spiller ind når man skal vælge nyt tv, for mig i hvert fald. Det kan være ting som designet, hvilket jeg syntes er ret vigtigt også. Det kan også være, som du selv siger, om det skal kunne vise 3D eller ej, eller om det skal have Ambi-light, hvilket jeg egentlig tror kun er Phillips fjernsyne der har. Men når du skal bruge dit tv meget til at spille konsol, så syntes jeg absolut at du skal sætte dig ind i de mere nørdet ting, eller spørge i Elgiganten om hvilket af de to tv der er bedst til konsol. Hvis altså ikke der kommer ind og kan svare på det her. Held og lykke med tv'et i hvert fald
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |