recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD HD TV LIVE lagger .mkv 1080p ???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD HD TV LIVE lagger .mkv 1080p ???

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Ns_ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-September-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ns_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WD HD TV LIVE lagger .mkv 1080p ???
    Sendt: 08-September-2012 kl. 23:10
Hej.

Har næsten lige købt mig en WD HD TV LIVE gen3, men er blevet lidt ked af den da den bliver ved at at lagge helt vildt i mine 1080p videor, jeg streamer dem fra min nas over trådet netværk, har prøvet at streame dem til macbook pro som sidder trådløst og her køre det helt fejlfrit.



filmen køre lige 20 sec så begynder den at lagge helt vildt og lyden forsvinder.
Har prøvet at skifte lidt rundt i indstillinger skifte fra 26hz - 60hz stadig samme resultat.!


WD HD TV LIVE køre firmware: 1.10.13,

har ikke oplevet nogen problemer med 720p har det kørt lag frit!
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2012 kl. 23:44
Det er aldrig en god ide, at køre 1080p trådløst. 720p er der ingen problemer.
Du kan afspille dem fra en USB-HD og bemærke, at de så vil køre helt korrekt, så ingen grund til at pille ved dine video-indstillinger.


Redigeret af Supergris - 08-September-2012 kl. 23:46
Til top
Ns_ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-September-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ns_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2012 kl. 00:00
mit wd hd tv live sidder på trådet netværk sammen med min NAS

Det er min macbook der sidder på trådløst. 
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2012 kl. 02:50
Så burde der ikke være nogle problemer, men prøv at afspille en video fra en HD, der er tilsluttet via USB. Hvis dette kører fint, må det jo være netværket, der laver problemer...

Redigeret af Supergris - 09-September-2012 kl. 02:52
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2012
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2012 kl. 09:28
Min WDTV streamer 1080p fra næs'en uden problemer. Men det er via kabel. Den havde også lidt problemer via det trådløse. Så mon ikke det er netværket der driller?
LG E8 55” OLED
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2012
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2012 kl. 09:29
Nas'en skulle der selvfølgelig stå. Damn you autocorrect!
LG E8 55” OLED
Til top
Ns_ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-September-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ns_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2012 kl. 11:02
prøver at smide det på en hdd, men forstår det bare ikke helt hvis det skulle være netværket når men macbook kan streame den perfekt og den sidder trådløst og wd hd tv live sidder trådet ?
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2012
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2012 kl. 11:38
Prøv og gå ind og vælg wired network i settings. Min valgte det trådløse selvom jeg havde smidt kabel i. Valgte så wired og problemet var væk.
LG E8 55” OLED
Til top
Ns_ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-September-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ns_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2012 kl. 13:31
så har jeg lige prøvet med en extern hdd WD my passport og den kan den selvfølgelig ikke se grr. 

Tror jeg har fundet problemet, hvis jeg vælger "media server" (altså DLNA) så spiller det uden lag hvertfald hvad jeg lige har kunnet se.

Så det må vel være en bug i deres firmware ?
At den ikke kan hive nok igennem NFS ?
Til top
Ns_ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-September-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ns_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2012 kl. 08:56
har lige opdateret mit wd hd tv live til nyeste firmware:  1.11.14  stadig samme problem.


ved at være godt træt af denne boks så den er snart billigt tilsalg!!!!
Til top
pinkytk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Maj-2007
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pinkytk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2012 kl. 09:20
Har du prøvet at bruge SMB ? Har selv oplevet det samme med NFS på min boks.

Bruger nu SMB og kan streame full Bluray iso'er uden problemer.
Til top
Ns_ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-September-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ns_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2012 kl. 10:04
hvordan sætter jeg den til smb ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu