|
S: Logitech Squeezebo xDuet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-September-2012 kl. 18:44 |
Jeg sælger hermed min Logitech Squeezebox duet..
Batteriet i controlleren synes jeg ikke holder strøm specielt længe, har dog ikke generet mig idet jeg har brugt min telefon istedet.. Derudover er både controller, reciever og ladestanderen i ganske fin stand.. Købt brugt herinde, og garantien er udløbet. HBO: 400 - alle bud plus porto eller afhentet i Hjørring - Nordjylland.. Bud afhentet favoriseres kraftigt :) |
|
![]() |
|
Rollen75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
400 pp budt.
|
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
noteret :)
|
|
![]() |
|
Jacobtoft ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 381 |
400 afhentet i så fald :)
Du har ikke tilfældigvis en nas, du skal af med også?
|
|
![]() |
|
Noteret.. Ingen Nas jeg skal af med nej :)
|
|
![]() |
|
Stopper i aften 19.00..
Højeste bud indtil videre: Jacobtoft med 400 afhentet :)
|
|
![]() |
|
10 flade minutter tilbage, hvis der er nogen der skal nå at byde ? :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |