|
Betaler mig fra det.! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-September-2012 kl. 22:18 |
Hej med jer.
Jeg har et par media centere til at køre i øjeblikket og de virker super godt, men jeg fatter ikke at få flyttet digital lyd over på min HDMI udgang, køre i øjeblikket med det her OpenElec, men XBMC setup hen over. Nogen der vil tjene en lille skilling på at gi en hånd med det her? Har kikke på nette, og kan godt køre den her "Aplay -l" og se min HDMI Udgang, og hvorden den skal stå i forhold til "Bruge defineret instilling" Eks. "HW:1.3".
Men stadig ingen hul, men mange i de her guides snakke om "Alsa" mixer, og den er bare ikke i de her builds, eller svare ikke rigtig.. hvad fande gør jeg så lige her??? De skriver det er vigtig at få unmutet Digital out.... osv.. Nogen der kender til dette? Har 2 stk som jeg skal have dannes, men vil også gerne lige sparkes igen med at fåstå de her ting lidt bedre... (Microsoft mand) Redigeret af Benjamin7 - 12-September-2012 kl. 22:19 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min atom boks med xbmc og ubuntu har to lydudgange, den ene via hdmistikket og den anden via minijackstik eller optisk toslink. Jeg vælger i bios'en at disable enten det ene eller det andet afhængigt af hvilken vej jeg vil have lyden, det fungerer efter hensigten og uden at jeg efterfølgende skal bøvle med lydopsætning i xbmc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |