|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() Sendt: 04-August-2006 kl. 12:47 |
Er der nogen der ved om Sony KDL V2000 understøtter de undertekster der sendes ud her i DK? Det er et tv til mine forældre og de skal helst ikke sidde og rode rundt i texttv for at finde underteksterne, så det ville være godt hvis tv'et understøttede dem. |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Jeg har læst andre steder om folk der fik det til at virke når de satte tv'et til tyskland i stedet for DK. Skal bare være sikker på det også virker på et tv hvis det er parallel importeret :) Så er det jo ligemeget om det står til DK eller Tyskland. Nogen der kan bekræfte at det undersøtter DVB-undertekster hvis det er importeret |
|
![]() |
|
clembourn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Jeg har lige købt et KDL-32V2000 og undertekster samt tekst-tv i digital
modtagelse virker ikke. Jeg har forsøgt at kontakte Sony Support på telefon. Men efter 45 minutters ventetid smed Sony røret på. Jeg har nu skrevet til dem i stedet. Håber de gider svare mig?? |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej clembourn,
Har du set de mange andre tråde vedr. DVB-T og undertekster på Sony's Bravia TV? - f.eks. denne. /Lars |
|
![]() |
|
clembourn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Hej Lars
Den tråd ser spændende ud. Jeg prøver at skifte land til Sverige. Jeg poster mit resultat senere. Christian |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Lars
Det virkede sørme. Det kunne Sony godt have fortalt på deres hjemmeside eller vedlagt tv'et på et A4ark. Alle som køber et Sony tv må jo have samme problem. Tak for hjælpen. Hilsen Christian |
|
![]() |
|
roer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Er det kun på Sony's TV det virker, eller er det generelt ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |