|
SOLGT: Nokia Lumia 710 WP smartphone |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-September-2012 kl. 21:27 |
Hej
Jeg ønsker sælge en Nokia Lumia 710 Windows Phone smartphone.
Se annoncen og dens billeder:
Næsten ny Nokia Lumia 710 Windows Phone telefon fra d. 06-06-2012. Næsten aldrig brugt. Se billeder. Med kvittering fra TDC butik, Hjørring. Gendannet til de originale fabriksindstillinger.
Kom frisk...
Med venlig hilsen Redigeret af Ravnholdt - 13-September-2012 kl. 13:45 |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan er standen? Ridser/skrammer?
På billedet på DBA ser det ud til at der er nogle mærker bl.a. på kanterne?
|
|
![]() |
|
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
Hej Thor-thor
Standen er rigtig god. Jeg tror billedet snyder lidt, der er ingen ridser. Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
Hej
Jeg er til at handle med - inden for rimelighedens grænser, naturligvis.
Med venlig hilsen
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Byder 800,- såfremt den er pæn og i orden.
Har du mulighed for at lægge et par skarpe nærbilleder op?
|
|
![]() |
|
Hej. Okay, godtaget. Nej, det har jeg ikke rigtigt :-( Mit primære kamera er mobilkameraet på min iPhone 4s, hvilket jo giver visse begrænsninger. Telefonen er dog i meget fin stand. Mvh
|
|
![]() |
|
Hej igen. Den virker fuldt ud, som den skal, bør det siges i tillæg. Mvh
|
|
![]() |
|
Ok, lyder fint. Smider lige en pb.
|
|
![]() |
|
Hej Telefonen er nu solgt.
Med venlig hilsen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |