|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 04-August-2006 kl. 10:39 |
|
Er der nogen som har afprøvet om Vista Media Center beta virker med tdc-kabel tv?
Det ville være ret fedt om man kunne smide Selector HD på porten ![]() |
||
![]() |
||
nogames ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: 8310, Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
|
Så langt kom jeg desværre ikke. Den crashede få sekunder efter opstart (Mediecenter delen, ikke Vista). Så indtil videre ser det ikke positivt ud herfra
![]() |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Det samme her, med DVB-T. Kørte 5 sek. så døde den |
||
![]() |
||
Palmolive ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
|
Jeg har Vista (build 5472) kørende som Media Center og det er faktisk ganske stabilt, der er dog stadig lidt småting som man kan forvente i beta software... Men den er ikke crashet endnu, hvilket nok er fordi jeg ikke har installeret ATI's egen driver til grafikkortet, den har været ret ustabil tidligere. Billedkvaliteten er iøvrigt bedre end under XP, på samme hardware. |
||
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Har du koblet den digitalt til TDC's kabeltv? |
||
![]() |
||
Palmolive ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
|
Nope, men har prøvet den med en MCI USB DVB-T og det spiller også (dog kun med XP drivere)...
|
||
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
|
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
|
#Palmolive Hvordan har du fået dannet en bootable DVD med Windows Vista? Har downloaded de ca. 3 Gbyte data. Har prøvet at bruge Nero til at brænde DVD-en, men den afviser, fordi filen er større end 2 gByte data...
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Nu ved jeg godt du spurget Palmolive, men nu sidder jeg lige med det så her er et svar: Filhåndtering, lokaliser filen: Dobbeltklik på filen I Nero: Klik på Brænd: Redigeret af MCenterFreak - 07-August-2006 kl. 17:57 |
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
|
Tak MCenterFreak..
|
||
![]() |
||
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
|
Hvilken driver bruger du så? Jeg har alm. MCE 2005 og den cracher en gang hver 3. dag pga grafikkortet. Undskyld jeg går off topic |
||
![]() |
||
ziphnor ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 306 |
![]() |
|
For dem der ikke ved det, så er DVB-C/DVB-S support droppet i Windows Vista . Det kan dog godt være man kan få det til at virke alligevel, men ingen officiel support, og derfor nok heller ingen DVB undertekster.
Interessant nok foreslår Microsofts MCE Core product manager istedet at bruge Media Portal : link Og direkte fra Product managerens blog ( link ):
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Super interessant - er der nogen derude som har afprøvet Media Portal med TDC KabelTV? eller i det hele taget bare bruger Media Portal? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |