|
Skærm til PC + PS3 + TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lambertsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2012 kl. 11:12 |
Hej,
Jeg er ikke helt sikker på jeg har ramt det rigtige topic, men here we go: Jeg står og mangler en skærm i størrelsen 24"-27", den skal primært bruges til PS3(BF3 og Fifa) og engang imellem PC brug + spil ![]() Det stiller et par krav, blandt andet HDMI ind, og mulighed for lyd ud (Headphones), og helst ikke line-ud.. ![]() Selv har jeg et bud på en sådan skærm der lyder på: http://www.edbpriser.dk/skaerm/benq-gw2450hm-blank-sort-id-6796194.asp x I en anmeldelse har den både fået udmærket omtale omkring billedkvalitet og responstid, som jo er temmelig vigtig i gaming henseende.. ![]() Men nu står jeg så og overvejer om jeg i samme ombæring skulle finde en skærm, der samtidig med ovenstående krav, kunne afløse det gamle 22" tv i soveværelset. Men jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde nogle der opfylder følgende krav: 1. HDMI 2. Lyd ud (Headphones) 3. MPEG4 - DVB-C 4. Lav input Lag Håber lidt at der var nogle der kunne hjælpe mig i min søgning efter en god skærm ?? På forhånd tak. :P Mvh, Lambertsen. |
|
Samsung PS50C7705
Dali Ikon 6 MK2 Onkyo TX-SR608 |
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du skal bruGe DVB-C så er du vist nød til at kigge på et tv. Jeg mener ikke der findes computerskærme der kan det.
Med venlig hilsen Lars |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |