recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skærm til PC + PS3 + TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skærm til PC + PS3 + TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lambertsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-September-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lambertsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skærm til PC + PS3 + TV
    Sendt: 14-September-2012 kl. 11:12
Hej, 

Jeg er ikke helt sikker på jeg har ramt det rigtige topic, men here we go:

Jeg står og mangler en skærm i størrelsen 24"-27", den skal primært bruges til PS3(BF3 og Fifa) og engang imellem PC brug + spil smil 

Det stiller et par krav, blandt andet HDMI ind, og mulighed for lyd ud (Headphones), og helst ikke line-ud.. grin 

Selv har jeg et bud på en sådan skærm der lyder på: 
http://www.edbpriser.dk/skaerm/benq-gw2450hm-blank-sort-id-6796194.asp x 

I en anmeldelse har den både fået udmærket omtale omkring billedkvalitet og responstid, som jo er temmelig vigtig i gaming henseende.. grin 

Men nu står jeg så og overvejer om jeg i samme ombæring skulle finde en skærm, der samtidig med ovenstående krav, kunne afløse det gamle 22" tv i soveværelset. 

Men jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde nogle der opfylder følgende krav: 
1. HDMI 
2. Lyd ud (Headphones) 
3. MPEG4 - DVB-C 
4. Lav input Lag 

Håber lidt at der var nogle der kunne hjælpe mig i min søgning efter en god skærm ?? 

På forhånd tak. :P 

Mvh, Lambertsen.
Samsung PS50C7705
Dali Ikon 6 MK2
Onkyo TX-SR608
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 09:44
Hvis du skal bruGe DVB-C så er du vist nød til at kigge på et tv. Jeg mener ikke der findes computerskærme der kan det.
Med venlig hilsen Lars
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu