recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dansk Madden 13 online franchise PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dansk Madden 13 online franchise PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dansk Madden 13 online franchise PS3
    Sendt: 28-August-2012 kl. 22:01
Hvis der er nogen som er interesseret i at joine en dansk Madden 13 online franchise/connected career (coach mode) hvor at folk respekterer at man spiller realistisk (ingen cheesing, osv.), kan i kontakte mig via PM og høre mere. Der spilles to kampe om ugen, mellem lørdag-onsdag og onsdag-lørdag.
Til top
Bechman Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Recordere.dk Teamet

Oprettet: 17-Januar-2007
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bechman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 19:19
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=7661

Vi er klar med anmeldelse af Madden 13 til dem, der måtte være interesserede Smile
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 19:54
God anmeldelse, er enig i konklusionen Thumbs Up

Vores liga er kun lige begyndt og fortsætter til preseason week 2 i aften, samt vi har stadig ca. 10 pladser fri. Så der er stadig plads hvis folk er interesseret Heart
Til top
DiTomasso Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-September-2012
Sted: Kolding
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiTomasso Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 10:11
Jeg er frisk!:)
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 07:54
Giver lige tråden et lille bump, i tilfælde af der skulle være nogle flere recordere derude som har fået anskaffet sig M13 (til PS3) og godt kunne tænke sig at prøve at spille med i en online franchise Smile

Vi er godt nok i week 12 af første sæson, men CPU trades er ikke tilladt så de frie hold er intakte. Vi er forresten 25 hold ud af 32 mulige pt.
Til top
Anderz_crazy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-December-2012
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anderz_crazy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 17:13
Hey! ved godt i er godt i gang nu ! :) men vil gerne være med hvis der var mulighed for det :) 
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 17:45
Havde jeg bare haft en PS3, havde jeg helt sikkert os haft Madden, og så var jeg game on! WinkOuch
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 12:06
PM sendt Anders ^^

Muffeh: du skriver bare hvis du nogensinde skulle få en ;) Ligaen har kørt uafbrudt siden online franchise featuren blev introduceret i M10
Til top
Morten Ahlf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-December-2012
Sted: Haderslev
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten Ahlf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2012 kl. 14:24
Jeg er SÅ klar! Hvad er dit Ps3-navn, så adder jeg dig!
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2012 kl. 14:54
Nekolas - Det fandeme en deal! :D
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2012 kl. 19:19
Wink 

PM sendt Morten! Så der kun 4-5 hold tilbage som ikke er taget Shocked Recordere har været et godt sted at rekruttere fra Heart
Til top
Cawchamp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Januar-2013
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cawchamp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 05:39
Jeg er også mere end frisk hvis der er flere pladser :)

Du må meget gerne PM mig med Online ID Så jeg kan adde dig :)

Og hvordan spiller i ? - en Kamp om ugen eller hvordan ?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu