|
Windows medie center / My movie |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
teddybear186 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2012 Sted: Nykøbing F DK Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-September-2012 kl. 14:52 |
Hej derude. Jeg fik rigtig god respons fra jer her inde på forumet angående min tråd med mit mediecenter som jeg lige har købt, men nu skal jeg bare overveje hvilke program jeg skal bruge ;)
Layoutet må meget gerne forgå som der er vist i denne video(Link) http://www.youtube.com/watch?v=xLIYuyCU_xM Ved godt det er mediecenter og my movie er nået man installerede ekstra som arbejder sammen med mediecenter. Programmet siger jeg skal købe 2500 point for og kunne udnyttet programmet fuldt ud med de forskellige former for visning af film covers. Mit spørgsmål til jer. Er der nogen af jer der har erfaringer med mediecenter ( My Movie ) og er det godt eller er der andre programmer i heller ville anbefale, men med nogenlunde samme layout? Håber der er nogen der måske har nogen gode ideer eller imput. Glæder mig til og hører fra jer. Fortsat god dag derude. Mvh |
|
Michael p.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |