recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Daells Bolighus sofasæt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Daells Bolighus sofasæt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Daells Bolighus sofasæt
    Sendt: 17-September-2012 kl. 23:22
Så vidt jeg husker så har jeg set møbler til salg herinde før, så derfor forsøger jeg lige at sætte mine forældres nye sofa til salg herinde. Hvis man ikke må det alligevel, så sletter en admin selvfølgelig bare mit topic.

Tekst er taget fra annoncen på DBA.dk

2 1/2+2 pers. sofa
Sofasæt Højrygget med springindlæg i sæderne, monteret med sort ægtelæder på alle slidflader. Krom sokkelbøjle. 2 1/2 pers. sofa L. 215 cm. 2 pers. sofa L. 177 cm.
Købt d. 03-09-2012.

Sælges pga. Fejlkøb. Ingen slidtage, ingen ridser. Ikke taget i brug, da de bare ikke passer ind i stuen. Sprit nye møbler, men billigere da emballage er brudt.

De kan ses Daells Bolighus hjemmeside her: http://www.daells-bolighus.dk/vis_vare.php?id=73414&menu=menu_1
Kvittering haves selvfølgelig og der er garanti på.

De befinder sig i Herfølge på Sjælland.

Kan leveres mod betaling

Pris: 5500,-

Hvis I har nogen spørgsmål så spørger I selvfølgelig bare løs.

Redigeret af PF - 19-September-2012 kl. 12:31
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 00:22
Bumper lige 
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 12:30
Ny pris. Spar 2500,- i forhold til nyprisen.
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 13:49
Jeg bumper lige og linker til DBA annoncen for billeder:
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 02:02
Bumpadumpa
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 11:09
Nu kan du spare 3500,- !
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu