|
Strømforsyning til Slingbox Solo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-September-2012 kl. 13:25 |
Hej.
Min Slingbox Solo er gået død - og jeg har derfor kontaktet Sling media support. De påstår, at jeg skal købe en ny strømforsyning til 225,- Jeg vil gerne give de 225,- men er bange for, at det ikke er fejlen. Er der en som ved, hvor man kan købe en strømforsyning med 5V og 4A? Eller måske en som bor i nærheden, så jeg evt. kunne låne og teste min box, inden jeg spenderer ![]() Mvh. Steen (Greve) Redigeret af Stone - 13-September-2012 kl. 13:26 |
|
![]() |
|
Lytro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man kan ikke kører forlangt for 225 Kr.
eller få lavet meget arbejde for 225 Kr
![]() Lynge
![]() |
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
![]() |
|
Stone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
Det har du ret i, men det er nok også mere et princip om ikke at ville købe en strømforsyning, som jeg ikke har brug for, hvis det er enheden som er defekt.
Det kunne jo være, at man var heldig? |
|
![]() |
|
simsalabim ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Kør i Thansen. De kan sikkert hjælpe dig
|
|
![]() |
|
Bestilte en ny hos Slink Media - og nu virker skidtet igen
![]() |
|
![]() |
|
noxity ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2011 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 86 |
Hvordan foregik købet?
På deres hjemmeside virker reservedels-shoppen gik i USA. |
|
![]() |
|
ij6210 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Det virker som et generelt problem hvis du checker Google (Slingbox power supply failure)
Min strømforsyning er lige stået af, efter 22 måneder. Der er masser af andre brugere der har samme problem, og man kan enten få en ny fra Slingmedia, eller også kan man selv lave en ny. Det anbefales også at skifte nogen kondensatorer i selve enheden. Hvis man blot får en ny strømforsyning, så er det ikke sikkert at den holder i mere end 1-2 år, og så har man samme problem igen. |
|
![]() |
|
lks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Status: Offline Point: 133 |
Jeg har haft både en Slingbox Pro og en Slingbox Pro-HD, og de døde begge efter ca. 2-3 år, her er mistanken også på strøm forsyningen.
Måske Sling media har samme strategi som samsung mht. dårlige kondensator. I begge tilfælde er det netværks forbindelsen der dør. Heldigvis har WebTv erstattet min slingbox. Redigeret af lks - 15-August-2014 kl. 12:30 |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Jeg ved af erfaring
at det er vigtig at få den strømforsyning der lige passer til den model slingbox man
har.. Nils |
|
![]() |
|
ij6210 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Har i dag talt med deres support (ligger vist i udlandet). De sender mig en ny strømforsyning. De sagde, at der går 3-4 dage.
Jeg har købt min via Computersalg.dk og de henviser direkte til producenten. Man kan selvfølgelig godt oprette en sag hos Computersalg.dk, men i dette tilfælde virker det hurtigere at gå til Slingmedia. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |