recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone købes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iphone købes

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Status: Offline
Point: 1836
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Iphone købes
    Sendt: 16-September-2012 kl. 16:55
Min søn ville egentlig gerne have købt den nye ipod Touch, men synes simpelthen den er blevet for dyr, så hans gamle Touch bliver istedet skiftet ud med en brugt iPhone.

er der nogen, der har en i god stand til salg, nu hvor der snart kommer iPhone5?

han søger 3GS, 4 eller 4S

Hvad har I?
Til top
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 17:38
Jeg har muligvis en hvid 4S 32gb. Fremstår i nærmest perfekt stand - hvis altså man ser bort fra almindeligt slid. Dvs. der er ingen større ridser i hverken skærm eller på bagsiden. Hjemmeknappen virker perfekt (så vidt jeg kan forstå har andre haft problemer med denne). Købt hos 3 for cirka et år siden, kasse og originalt tilbehør medfølger. Jeg har i øvrigt aldrig brugt headsættet, så det er NIB :-)

Om den er til salg afhænger af, hvad du havde forestillet dig af pris ;-)
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 18:13
Jeg forventer at sælge min iP4 når jeg modtager min iP5. Men det afhænger hvad man kan få for den?

Den er sort med 32GB har fra dag 1 altid haft film på begge sider. Fik et cover på et par dage efter, men den noget desværre at fald ud af min brystlomme og fik et lille lille bitte bitte mærke på rammen. 

Ellers er den næsten som ny. Lader headset og emballage følger med.

Købt hos Telmore for snart 2 år siden.

4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 19:31
Som de siger i Jylland:
"den der har grisen, har prisen"

Hvad skal de koste?
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 21:03
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Jeg forventer at sælge min iP4 når jeg modtager min iP5. Men det afhænger hvad man kan få for den?

Den er sort med 32GB har fra dag 1 altid haft film på begge sider. Fik et cover på et par dage efter, men den noget desværre at fald ud af min brystlomme og fik et lille lille bitte bitte mærke på rammen. 

Ellers er den næsten som ny. Lader headset og emballage følger med.

Købt hos Telmore for snart 2 år siden.

Ud fra hvad jeg kan læse mig til på div. fora, vil jeg forvente omkring kr.2.500,-
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 06:02
Det bliver lige højt nok for hans budget

Han har max 2k at gøre godt med (gerne lidt mindre)

Det udelukker nok 4s ihvertfald indtil folk begynder at se iPhone5 i handlen om lidt :-)
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 21:49
søger stadig
Til top
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2006
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 00:05
jeg har en ip4 sort ink metal case (koster normalt 450 kr men det følger bare med :) )der passer på den der er ikke nogen riser på den.

jeg sælger den gerne for 2000 kr grunet jeg skal til usa om3 uger og hvis man kan lave en ip5 om til at virker her hjemme  :)

Redigeret af mikkelfrost - 19-September-2012 kl. 00:05
Til top
Bassekat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-August-2012
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bassekat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 01:25
Hvorfor ikke en samsung galaxy S2 ? Så får han ikke problemer med at udveksle div ting via bluetooth, med kammeraterne

Den burde kunne fås til rimelige penge
Til top
Hede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Juli-2006
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 07:28
Har en Iphone 4 32GB tilsalg. En enkelt lille ridse på bagsiden men ellers som ny. 
Mvh Hede

Stuen: Sony KD-65A1, Pioneer BDP-320,
Apple TV 4K 32GB, Arcam FMJ A32, Audiovector M3 Signature Mk.II
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu