recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mere konkurrence på TV ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mere konkurrence på TV ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Pihl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mere konkurrence på TV ?
    Sendt: 03-September-2012 kl. 22:09
Det lader til at vi kan forvente meget mere konkurrence på TV , via internettet i det kommende år .
WorldTV - HBO - Netflix begynder at tilbyde TV gennem internettet .

Jeg ved ikke om det er godt eller dårligt , for alle os kunder i Stofa - Waoo - YouSee .
Vil det betyde faldende priser , eller vil de "Gamle" udbydere sætte prisen op for at holde omsætningen .
Hvad mener i ?
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 05:42
Faldende priser? Tror ikke rigtigt på det. Priser kenderkun én vej: Op ... Og reel konkurrence får vi ikke, da der jo stadig ikke er udbyderevalgfrihed. Men nu er der jo også mange, som synes, jeg altid er negativ!
Til top
Simon1a Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-September-2012
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon1a Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 18:45
Samme priser - flere services :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu