|
Slingbox og hvilken tuner? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2012 kl. 20:16 |
Hejsa
Jeg har kigget lidt efter en måde at dele mit tv-signal fra lokal antenneforening (DVB-C) på nettet, og er kommet frem til at Slingbox PRO-HD nok er det rigtige valg for mig, plus en DVB-C tunerboks. Hvilken tunerboks er at anbefale til dette formål? Den skal jo have component ud, men er der nogen der er bedre end andre mht. emulering af fjernbetjening osv? Findes der bedre løsninger end denne til ca. samme pris? |
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen bud?
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
En youseebox, så kan du det hele eller bare en denver fra Harald Nyborg til 500 kr. - Husk hvis du køber en slingbox pro skal du have en høj upload hastighed - ca. 3 mb for at det køre godt..
Nils
|
|
![]() |
|
Jeg har en 40/40 Mbit fiberforbindelse fra waoo, så hastigheden bliver ikke noget problem der ![]() Men du siger dermed at jeg kan vælge hvad som helst med component udgang, og at softwaren kan emulere alle fjernbetjeninger?< id="_npwlo" ="applicationpwlo" height="0">
|
|
![]() |
|
Desuden har den denver hos Harald Nyborg ikke component ud
|
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
Satser på lignende løsning og har kig på Clint DC1, den sælges i elgiganten til ca kr 480.
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=87684&PN=1&title=hdmi-til-component-konverter
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Uden at have prøvet det på slingbox- så tror jeg ikke der er den helt store forskel på component og scart, lidt er der nok. Her er lidt læse stof..
http://www.pcworld.dk/art/200604/test-slingbox-pro-hd-giver-dig-suveraent-tv-paa-ipad-en
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
yeps sorry - jeg kører altid rundt i Composite - component eller hvad deres navn er..
|
|
![]() |
|
orm08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 240 |
Det ser ud som der er kommet en ny mulighed der understøtter DVB-C med HD og det hele
![]() Med Synologys nye software DSM 4.1 kan man tilslutte en usb dvb stick og derfra streame tv signalet - softwaren er helt ny (31/8), og man skal være opmærksom på kompatible tunere. Har selv en Synology DS212+ og skal have det prøvet - er dog liidt usikker på om jeg tør åbne port i min firewall til den, hidtil har den ikke været eksponeret udenfor hjemmet, men nu overvejer jeg det http://www.synology.com/dsm/home_mobile_support_ds_video.php?lang=dan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |