|
iOS 6, kan det betale sig |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-September-2012 kl. 11:19 |
|
Er det besværet værd at downloade og installere iOS 6 på min iPad? Hvad siger i, som allerede har installeret det - er der nogle mærkbare forbedringer?
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg lytter lige med her......
Er dog mest interesseret i om min iPhone blir' forringet. Har læst at fordi google maps forsvinder, skal der betales for ydelser i Rejseplanen - kan det passe? Og er der andre forringelser?
|
||
Ersgaard
Bruger Oprettet: 19-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej.
Har opdateret min IPhone 4S og umiddelbart er der ikke de store forbedringer eller ændringer.
Rejseplanen virker ganske som den plejer, og jeg kan ikke se der skulle være nogen betalingsydelser.
Desværre er Google Maps væk og erstattet er Apples egen map. Det ligner lidt Google Maps, som søgemuligheden er jeg ikke vild med. Apples eget map har en 3D-funktion, som jeg ikke mener Google Maps havde, men den er ganske ligegyldig.
Der er kommet en app, der hedder "Passbook", hvor man skulle kunne genne billetter, rabatkuponer og andet godt, men jeg kan ikke få det til at virke.
You Tube er forsvundet som standard-app, men en ny (og ganske god) kan hentes i App-store.
Derudover er det lidt design-ændringer, men det er i småtingsafdelingen.
Alt i alt en lidt fesen opdatering, hvis du spørger mig .
/Ersgaard
|
||
/Ersgaard
|
||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har endnu ikke gjort det selv - afventer et sikkert jailbreak.
Men ifølge div. input på Mobilsiden, så er kort-applikationen blevet dårligere. Ellers er alt vist OK. Om det kan betale sig afhænger nok af, om du har noget at bruge de (ifølge Apple) 200 nye features til. Besværligt er det dog ikke. PS: Passbook kræver lokale samarbejdspartnere, der er endnu ingen i Danmark.
Redigeret af longjohn2 - 20-September-2012 kl. 12:22 |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er allerede en tråd om dette. Er det ikke bedre at holde sig i en:
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Flemming Redigeret af fltk - 20-September-2012 kl. 13:59 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor besværligt er det da lige du synes det er? |
||
Gunraf
Super bruger Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hehe ja det kan jo ikke være meget nemmere =D Indtil videre har jeg været fint tilfreds på min iPhone 4, idet at den virker til at være en anelse hurtigere, specielt i min Safari-browser. Kortfunktionen har nu også virket ganske fint, når jeg lige har prøvet. Derudover virker den da i Rejseplanen, ingen betalingsydelse der.
|
||
Stougaard
Super bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har opdateret både min iPhone 4 og min iPad (3. Gen.)
Min iPhone er blevet meget hurtigere i menuerne!! Men ellers er der ikke de helt store forskelle sådan umiddelbart, det er flere små ændringer.. På ipad'en er der ikke de helt store ændringer, ihvertfald ikke til mit behov |
||
dreamz
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min 4S og iPad 2 er opdateret, og jeg er fint tilfreds. Der er fundet mange fejl på korttjenesten (http://theamazingios6maps.tumblr.com/), men som bosiddende i KBH fungerer den perfekt og er designmæssigt nydeligere end Googles. Der er en række småforbedringer hist og her, men bestemt ikke revolutionerende.
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den virker også ekstremt dårligt i København. Nu lavede jeg lige en søgning på Haderslev for at se eksempler på de skyer, der dækker for store dele af Haderslev på kortet. Jeg lavede dernæst en søgning på "HC Andersens boulevard". Det findes ikke, får jeg besked om. Det er jeg ret sikker på, at det gør... Jeg prøver dernæst "H.C. Andersens Boulevard" (med punktummer). Det findes åbenbart heller ikke... Jeg prøver "H.C. Andersens Boulevard, København". Intet. Jeg søger dernæst på først København og lander ganske rigtig i København. Så prøver jeg "H.C. Andersens Boulevard" igen og så lander jeg henne ved en kontor omkring Bülowsvej (jeg skulle altså zoome ind på København før jeg overhovedet kunne søge på gader der). Hold kæft hvor bliver man træt af det lort, så jeg giver den en sidste chance og søger på "H.C. Andersens Boulevard 42". Så lander man sgu oppe ved Fredensbro... Jeg kan næsten ikke finde tillægsord nok til at beskrive, hvor dårlig den her maps-tjeneste er...
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
dreamz
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det er en skandale. Jeg var åbenbart lige hurtig nok med at kalde korttjenesten perfekt, når det gælder kbh. Det lykkedes mig nu at finde H. V. Andersens Boulevard - vel nok Københavns mest trafikerede gade - ved at udlade mellemrum efter punktum; altså skrive h.c.andersens boulevard. Men det er altså ikke godt nok. Hvad får Apple til at tro, at de kan slå Google på deres egen hjemmebane: Søgning! Ganske vist er det TomTom, der har leveret data til appen. Er der nogle TomTom-ejere derude, der har haft lignende problemer?
|
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |