|
Hvilken trådløs streaming løsning? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2012 kl. 23:10 |
Mit problem er som sådan enkelt nok, jeg synes bare umiddelbart ikke at jeg kan finde nogen løsning på det.
Jeg står og skal bruge en trådløs netværks streaming løsning. Det handler om avi, mkv osv. Med tilhørende .srt undertekster til. Den skal være trådløs, da det er umuligt for mig at trække et netværkskabel på tværs af rummene. Der behøves ikke at være harddisk i den, da jeg alligevel ikke får den brugt da jeg har en NAS. Jeg har kigget lidt rundt og der er selvfølgelig en Boxee Box som jeg har nede i stuen, men jeg synes bare at det er for "dyr" en løsning til et soveværelse. Det betyder så også at jeg ikke er bange for brugte ting. Har I nogen ideer? På forhånd tak
|
|
![]() |
|
Toadvine ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-September-2012 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
WDTV Live, 700kr.
|
|
![]() |
|
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Tak for det, det er helt klart en mulighed :)
|
|
![]() |
|
Dog efter at have læst en god portion kommentarer omkring den boks, så tror jeg at jeg holder mig væk. Der skulle eftersigende være enormt mange problemer med den.
|
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Du får nok ikke i pose og sæk for 700 kr....jeg har selv en mede8ér men har nu læst meget positivt om wd tv live.
Du skal nok kigge brugt så.
|
|
![]() |
|
Jeg holder mig desværre fra WD TV Live. Jeg gider ikke give mig i kast med noget som er dårligt bygget :)
|
|
![]() |
|
Toadvine ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-September-2012 Status: Offline Point: 8 |
Jeg har en WDTV Live og den afspiller alt jeg smider efter den, er lille, bruger næsten intet strøm og er billig. Hvad skulle det dårlige være ved den?
|
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
Appe tv 2, og hvis ikke du kan finde en til en rimelig pris brugt så en Raspberry Pi - begge dele kan køre xbmc
|
|
![]() |
|
Ottendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
Hvad med en Hdi dune tv 101 wifi
|
|
![]() |
|
Jeg har læst enormt mange kommentarer omkring hakken i billedet ved kablet afspilning. At den lige pludselig stopper afspilningen og går ud af filmen. Ting i den boldgade. Det er sikkert nogle få som ødelægger det for de andre, men jeg orker bare ikke at gamble med det, da jeg ved at jeg bliver sindssyg over sådan noget :) Jeg har selv haft en WD TV Live Hub førhen og den havde også sine irriterende øjeblikke
|
|
![]() |
|
Ulrik og Ottendahl > Jeg prøver lige at lure dem af :) Tak for forslagene.
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Hvor mange trådløse netværk kan du se? Mange steder er det umuligt at få en stabil trådløs streaming til at virke fordi der er for mange trådløse netværk som støjer ind over hinanden. Det giver stærkt varierende hastigheder, hvilket er skidt for streaming da du skal holde en minimumshastighed (buffering kan klare mindre udfald men ikke ret meget når vi taler video). |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |