|
Overvejer en Google TV boks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kbi7874 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2010 Sted: Stenløse Status: Offline Point: 86 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-September-2012 kl. 19:40 |
Hej Allesammen
Jeg står og overvejer en Google tv boks og håber på lidt hjælp fra jer eksperter :) Mit problem er at jeg for mit Tv signal via Home Trio og det er blevet rigtigt dyrt nu da jeg godt kan lide at se sport :) så jeg har overvejer at opsige Viasat delen som koster 300 kr md, men vil stadig gerne se sport inde i stuen. Så derfor er jeg på udkig efter noget så jeg kan komme på en browser på mit tv så jeg kunne bruge Viaplay og Tv2play, jeg fandt derfor en smart løsning ( troede jeg ) nemlig Asus Wavi men det virker overhoved ikke. :( Men jeg faldt over Logitech Revue og Sony Google Tv men ved ikke helt hvad jeg skal vælge go det er så her i kommer ind i billedet :9 på forhånd tak Det som jeg skal bruge er : 1: kunne bruge en browser i på tvet til viaplay og tv2play 2: hvis det er muligt kunne streame fra min synology
|
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg er ude i præcis det samme som dig. Synes Viasat er for dyrt og overvejer derfor noget som kan afspille Viaplay og har en Synology der skal streames fra. Redigeret af Hanien - 21-September-2012 kl. 19:56 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9458 |
Er logitech boksen ikke piv ringe, mener nærmest de blev foræret væk til sidst da ingen ville købe dem. Alt for mange fejl i produktet.
|
|
![]() |
|
kbi7874 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2010 Sted: Stenløse Status: Offline Point: 86 |
Det med App'en ville jeg helst undgå da der ikke er så mange rettigheder til app delen så mange af kampene kan man ikke se :(
|
|
![]() |
|
Jeg ved ikke om den er ringe den ser jo fin ud i deres reklame :) men det skulle ikke undre mig da mange af logitech produkter hurtigt falder i pris og læste også idag at de lukker for deres squeezebox ( sikkert gammel nyhed ) |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
Jeg har den nye Google TV fra Sony og må skuffe dig. Viaplay er ikke kommet som app til GTV endnu. Når du ser Viaplay i en browser, så bruger de Silverlight, så det er også no-go. Så vi må vente til Viaplay får lavet en GTV app. Jeg har ikke prøvet TV2 Play. Jeg vil ikke betale to gange for den samme vare. |
|
![]() |
|
øv det var en kedelig nyhed så må jeg bare ud og lede igen :) er der nogen af jer der ude som har nogle forslag?
Men tak for info'en
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9458 |
Mener logitech boksen kostede 250 USD til at starte med, men ingen gad købe den p.g.a af for mange fejl, prisen blev vist droppet ned til 100 USD, indtil de vist droppede den.
Om det var logitech der ikke magtede opgaven eller om Google tv softwaren er ubrugelig ved jeg ikke. Men ville holde mig langt væk fra den boks. Prøv at Google den på nettet, ikke mange positive ord. |
|
![]() |
|
Ok tak for infoen jeg vil nok ikke købe sådan en boks alligevel :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |