recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Defekt Panasonic TX-P42G10 (Aalborg)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Defekt Panasonic TX-P42G10 (Aalborg)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Defekt Panasonic TX-P42G10 (Aalborg)
    Sendt: 21-September-2012 kl. 12:03
Hej.

Mit elskede P42G10 er desværre begyndt at opføre sig meget besynderligt Shocked

Når det tændes kommer der ca hver fjerde gang billede og lyd på (DVB-C signal) som vanligt, men det er ikke til at kommunikere med TV'et hverken via fjernbetjening eller panel på siden.

Kort efter slukker det så. Hrmpff.

De tre andre gange kommer der liv i panelet, men der kommer aldrig hverken billede eller lyd signal frem.

Det er selvfølgelig ikke holdbart til daglig brug, og jeg har da også anskaffet mig et nyt TV.

Dog forekommer det mig at det må kunne repareres af nogen der har kunnen på området.

Derfor sætter jeg det til salg - jeg har ingen idé om hvad det skal koste, men man kan vel starte med HBO på 600,-

Det er oprindelig købt i januar 2010 og er i pæn stand uden ridser.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 14:14
Jeg har lige taget mig den frihed, at skrive til lyd-billed i vodskov og høre om det er et fænomen de kender til.

Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 15:18
Hey, tak for det - dem havde jeg ikke lige tænkt på!
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 15:35
Oprindeligt skrevet af t33j4y t33j4y skrev:

Hey, tak for det - dem havde jeg ikke lige tænkt på!
De har af flere gange, ageret min pansonic pusherWink
Til top
jimmi80 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2008
Point: 723
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 02:37
har du kvittering??
Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 09:51
Det skulle jeg mene - skal lige stå på hovedet i mappen :-)

Til top
jimmi80 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2008
Point: 723
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 11:59
hvad med 400 afhentet?
Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af jimmi80 jimmi80 skrev:

hvad med 400 afhentet?

Hej igen.

Kvittering er fundet. Det er købt 29.12.2009. 

Mht 400 afhentet så svarer jeg at jeg lige ser tiden an og afventer hvad bravos henvendelse kaster af sig. Foreløbig har de svaret at det lyder som et problem med strømforsyningen, men er ved at få det verificeret ved serviceværksted.

Hvis det ikke er særlig dyrt, tror jeg at jeg vil sætte HBO op og så indeholde i prisen at jeg får det repareret.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu