|
Mediecenter motherboard /m cpu |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hbjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2004 Sted: Vejle Status: Offline Point: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-September-2012 kl. 17:26 |
Jeg sælger mit ECS HDC-I
Dual-core E-350 APU bundkort. Integreret grafikkort med HDMI
Der medfølger bagplade og 2GB RAM. Der medfølger ikke Wifi kort. HBO 150,-
Redigeret af hbjensen - 23-September-2012 kl. 17:28 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
Er inkl cpu eller kun bundkort
|
|
![]() |
|
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
jeg vil gerne byde 150kr + porto.
|
|
![]() |
|
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
hvor længe lader du den køre ?
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
byder 200 plus porto
|
|
![]() |
|
250 pp
(selvom jeg burde lade hackerjac få den med den lille ups'er tidligere :D )
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
ja du burde så
![]() 275 plus porto |
|
![]() |
|
300 pp
men det gør jeg ikke haha ;)
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
den får du så, så vil jeg nyde min nye tærte når den forhåbenlig dukker op i næste uge
![]() |
|
![]() |
|
hbjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2004 Sted: Vejle Status: Offline Point: 249 |
Jeg regner med at den er solgt til explodedk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |