recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken mp3-afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken mp3-afspiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MrVolbeater Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrVolbeater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken mp3-afspiller
    Sendt: 29-August-2012 kl. 13:32
Må desværre nok se i øjene at min ellers elskede mp3-afspiller snart ikke kan mere, efter en 5 års tid, da den er begyndt med at nuværende mp3-afspiller er begyndt med engang imellem at gå fra at spille musik til pludselig bare at slukke og afspille en hyletone (den som vi kender fra det gode gamle prøvebilled) - hvilket dog tit kan afhjælpes ved at gøre brug af reset-knappen.
Men da jeg også godt kunne bruge noget mere plads, er det jo nok ved at være på tide at skifte den ud.
Den model jeg har nu er en Samsung Yp-T10 med 4GB

Er der nogle af jer, der har nogle gode foreslag til en ny mp3-afspiller.
Det vigtigste er egentligt at det er en mp3-afspiller der lyder godt og gerne med et enkelt/brugervenligt interface.

Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-December-2009
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Irenicus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 21:03
En iPod af en art lyder oplagt, god lyd og rigtig godt interface.

Alternativt så kig på:

SanDisk Sansa Clip+: Lille, billig, kan udvides med SD kort, lydmæssigt på niveau med iPod, interface dårligere.

Cowon: Bedre lyd end iPod, væsentlig dårlige interface på de modeller jeg har kigget på, ved dog ikke om de har gjort noget ved det.
Til top
PeterÅrhus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterÅrhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2012 kl. 18:00
Hejsa, jeg har en gammel Creative mozaik 300, som har fungret fint, dog med den hage, at enkelte lydbøger ikke har kunnet afspilles i rigtig række følge, den viser alle de ulige numre og derefter de lige, uanset om man kopierer dem ind enkelætvius og i rigtig række følge. jeg skal ha en ny, hvem kender en der kan afspille alle lydbøge i rigtig række følge??
Til top
frisendahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-August-2008
Sted: Denmark
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frisendahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 08:11
Hej.
Husk hvis du låner bøger på netlydbog.dk at afspilleren skal understøtte DRM10. Jeg har selv en mosaik, som jeg har haft i ca. 5 år, som virker perfekt og pt. er udlånt til en der gerne ville prøve om lydbøger var noget for hende.
Personligt bruger jeg min Nokia 5230 telefon, der netop understøtter DRM10, så har jeg det hele samlet. Jeg købte faktisk telefonen, da jeg så den understøttede funktionen. Det virker helt perfekt, downloader fra netlydbog.dk, udpakker og åbner i windows mediaplayer, tilkobler min tlf. til pc og trækker filerne over, hvorefter de placerer sig korrekt på tlf. og er klar til afspilning.
Husk at æbleafspillere ikke understøtter DRM10.
Jeg mener at sandisk er et godt bud og philips har flere modeller, jeg så ovenikøbet en denver hos bilka til få hundrede kroner, der også understøttede DRM10.
Men hvis du udelukkende afspiller mp3 filer kan du jo bruge alt muligt, afspller-tlf. osv.
Dette var blot et lille indspark.

mvh
John Hansen

john hansen
Til top
Peteraarhus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Oktober-2004
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peteraarhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 10:27
Hej John.
Takker, Men mit problem er også ved enklete lydbøger på mp3 formatet,
VH
Peter
Til top
frisendahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-August-2008
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frisendahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 12:31
Hej igen
Har du prøvet at resette mp3 totalt. Jeg kan ikke huske hvordan, men du må kunne finde manualen på creatives hjemmeside. Det er noget med at aktivere en kontakt med en clips, der er et lille hul til det samme. Det kan da også være, at du skulle spare sammen til en ny, det er jo snart jul.

Held og lykke

mvh
John
john hansen
Til top
Peteraarhus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Oktober-2004
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peteraarhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2012 kl. 09:12
Hej John, ja det er forsøgt uden held.
 Ja du har nok ret i jeg skal spare sammen til en ny.
Det er bar eunderligt, at det kun er ca 10% af lydbøgerne der ifejler. Prøvede også at kopiere dem ove r enklet´vis, og at ændre navne  underligt, men tak for dit svar.

VH Peter
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu