|
PS3 software mode til PS2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sonymand ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-September-2012 kl. 20:15 |
Jeg har en ældre 40 gb PS3 som ikke kan spille PS2 spil og det vil jeg gerne den kan.. Kan jeg købe en harddisk fra en PS3 60 GB som via software er PS2 mode, og sætte den i min 40 Gb og så spille PS2 spil????? |
|
![]() |
|
warfly ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nej
|
|
![]() |
|
Sonymand ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 27 |
det tænkte jeg nok....
men da det er software PS2 mode, hvorfor kan det så ikke lade sig gøre??
Jeg har læst mig frem til de første PS3 var via hardware PS2 mode...
|
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
Jeg tror ikke der findes software mode til PS2 spil afvikling - kun hardware i den aller første version.
|
|
![]() |
|
jeg tænker lidt på dette link
det skema, der siger PS2 mode enten hardware eller software eller No
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
De allerførste (japanske/amerikanske) PS3'er havde fuld hardware-support af PS2. De europæiske havde hardware-support på grafik-chip'en, men havde software-emulering af CPU'en.
Der findes ikke nogen PS3, der kører ren software-emulering (det kan software slet ikke følge med til). Din eneste mulighed er derfor at købe en PS3, der har en PS2 grafik-chip, så den kan køre PS2-spil. Hvis det har interesse, så har jeg en sådan til salg, men den koster altså mere brugt end en PS3 koster fra ny. |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
Som der også står på siden:
PS2 Game compatibility For PS2 mode compatibility, PS3 models having the Graphics Synthesizer (GS) chip is required, and models having an extra Emotion Engine (EE) chip have even better compatibility with PS2 games. PS3 models having the extra EE chip uses PS2 hardware emulation, while those without uses PS2 software emulation. Later PS3 models that don't even have the Graphics Synthesizer chip meant no PS2 compatibility at all (hardware or software). |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Køb en PS2? Den kan da ikke koste meget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |