recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VT50 "booter" af og til
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VT50 "booter" af og til

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: VT50 "booter" af og til
    Sendt: 25-September-2012 kl. 17:11
Jeg købte for et par måneder siden et 50VT50, og jeg er superglad for tv'et, men her på det sidste er det begyndt at opføre sig underligt: 2-3 i ugen "booter" skærmen, dvs. den slutter og tænder igen - AUTOMATISK - uden at nogen af os rører ved fjernbetjeningen.

Har nogle af jeres oplevet det samme?

Jeg kan fint leve med det, men spekulerer på, at det er symptom på et "værre" problem? Mener I, jeg skal tage affære, dvs. kontakte sælger og evt. få tv'et indsendt til gennemsyn/reparation? Jeg er ikke meget for at undvære mit tv, og det er ikke lige sådan for mig at indlevere tv'et til forhandleren, da jeg ikke ejer en bil.

Hvad ville I gøre...?

Tak
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 17:45
Lyder som en fejl.
Tv i den størrelse, bliver afhentet ved garantireparationer.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 19:05
DAMN. Netop hvad jeg frygtede. Måske det ordner sig selv efter næste opdatering (krydser fingre-smiley)...
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 19:08
Og du skal naturligvis låne et TV mens dit eget er til rep.
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 20:28
Prøv evt. en factory reset, selvom det er et skud i tågen.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 10:21
jeg oplevede noget lignende med en ældre panasonic skærm, og her mener jeg løsningen var at slå noget automatisk opdatering fra.. jeg troede først det kunne være spændingsrelateret (fald i spændingen på elnettet), men efter jeg slog fra at den selv skulle søge efter opdateringer (firmware) så stoppede den.

det er et wildcard.. men det kan jo være det hjælper
Mvh

René
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2012 kl. 20:26
Tak for buddene. Da jeg forsøgte at slå automatisk opdatering fra - fandt iøvrigt ikke ud af, hvorledes det skal gøres - blev jeg opmærksom på, at TV'ets software skulle opdateres, så det gør jeg nu og håber, at fejlen ophører.
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 19:41
Efter at TV'et "slukkede og opstartede" fem gange på 36 timer, har jeg nu aftalt med forhandlerende, som har kontaktet Panasonic, at den henter mit VT50 og reparerer det. Man kan dog IKKE få et låneTV i den mellemliggende periode, så det bliver hårdt... (Og egentligt også en ret ringe service IMO)...

Nå, men det væsentligste er, at jeg får et TV, der "fungerer" 100 pct.

Redigeret af KeWa - 07-Oktober-2012 kl. 19:41
Til top
Jose Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-September-2004
Sted: Denmark
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 12:06
KeWa mener ikke den holder i retten at de nægter dig et låne tv, du må ikke stilles ringere end det du er nu..
Ellers bare tur på facebook panasonic danmark og luft din utilfredshed så skal panasonic nok ryge op af stolen.
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 14:06
Jeg har ordnet det, så jeg holder ferie i Spanien, mens tv'et reparares, så jeg overlever... Forhåbentligt er det en engangsforteelse.
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 12:50
Så er tv'et tilbage fra Panasonic. De kunne ikke finde samme fejl, som jeg fx oplevede tre gang på et halvt døgn, så de foretog sig intet.
Håber at fejlen er "gået i sig selv" igen, om end det lyder noget underligt.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 20:55
Mit gamle PX70 har også gjort det ind gang i mellem og hos mig virker det som om, det skyldes noget omkring hdmi tilslutningen.
Jeg oplevede det første gang, da jeg havde en lille hdmi swich til at fordele signalet mellem min xbox og yousee boks.
Og oplevede det igen da jeg fik min Pioneer VSX-1025 receiver og nu bruger den til at styre/swiche hdmi tilslutningerne. 
Det er kun i korte perioder den gør det og ikke noget system i, hvornår det dukker op. Måske ku' jeg evt. prøve at skifte hdmi kablet eller undlade at lade receiveren kontrollere hdmi. 
Men indtil videre så så har jeg affundet mig med det. Billedet kommer jo hurtigt igen. Thumbs Up
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu