|
Windows media center crasher |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lusk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-September-2012 kl. 17:32 |
For nyligt er media centret begyndt at crashe, hvor jeg får denne meddelelse " Your display should be in 32-bit color to run Windows Media Center.", hvorefter pc'en skifter til 256 farver.
Displayet er naturligvis sat til 32-bit.
Jeg har tilsluttet en almindelig monitor og et fladskærms-tv. Problemet opstår ikke hvis jeg kun har et af apparaterne tilsluttet, hvorefter jeg så kan tilslutte det andet apparat uden problemer. Nogen idder om hvad der kan være galt? |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uden at vide det 100%, lyder det som en driverkonflikt. Prøv opdater din grafikdriver.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Lusk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2012 Status: Offline Point: 2 |
Jeg har desværre prøvet at opdatere driver uden held
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Tror kun der findes en løsning: reinstall, du kan fidle rundt med alle mulige fixes, men du ender op i at en reinstall er det eneste der virker. Håber jeg tager fejl, og at en anden herinde har en mere intelligent løsning, men jeg tvivler
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |