|
Hvilket 50" tv i prisklassen 10K? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-September-2012 kl. 22:48 |
Min lillebror trænger til at skifte sit gammelt 42" fladskærm ud. Han synes mit Pioneer KRP-600M har et knald godt billede, men var skuffet da han var ude og se dette Samsung plasma fladskærm
http://www.metroshop.dk/elektronik/lyd-og-billede/tv/51-samsung-plasma-tv-ps51e455a1w.html
Sagde til ham at han nok skal op i 10K klassen for at blive tilfredsstillet. Der kan han jo blandt andet få et Pioneer KRP-500M/A brugt (3 år) cirka til den pris. Hvad med dette Samsung tv? http://www.hifiklubben.dk/produkter/fladskarm/plasma-tv/samsung_ps51e8005-_plasma-tv.htm Er der ellers andre alternative, måske billigere, der gør det rigtig godt? |
|
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det eneste TV du kan sammenligne med et KRP500, er et Panasonic VT50 - intet mindre.
|
|
![]() |
|
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
Så hvis vi kan finde et KRP-500 model til en 9000 kr. i god tilstand, så er det et godt køb, selvom det er 3 år gammelt?
|
|
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Nej ! |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Jeg ville se på et TX-P50ST50 ved det tv får man virkelig meget for pengene.
Det kan fås til 8000 kr. så hvis pengene er lidt knap, ville jeg ikke være i tvivl.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
Jach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Status: Offline Point: 117 |
Er med på, at det er en bedre skærm, men hvad er de vigtigste årsager til at betale 2000 mere for den model i forhold til den her:
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
![]() |
|
Jach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Status: Offline Point: 117 |
Jeg har ikke sammenlignet med Pioneer - må være en anden i tråden :-). Ville bare høre, om der er grund til at give 2000 kroner mere for ST-modellen, som jo bl.a. har indbygget Wifi og et HDMI-stik mere, kan jeg se. Tænkte mest på billedkvaliteten....
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Fordele til ST
Tyndere skærm. Stikkende vender til siden. USB recording. Bedre billede Få billede op fra telefon via app. Jeg kan personligt ikke se grunden til at spare de 2000kr. Andet end hvis man ikke har dem ;)
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
ST = NeoPlasma
UT = ikke NeoPlasma |
|
![]() |
|
PerGew ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
Hvad med det tilbud som Bilka kører med :
Kan det ikke bruges?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |