|
S: Jamo a102 5.1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-September-2012 kl. 20:26 |
da jeg er for doven til nogensinde at få trukket kabler i min lille hybel på 41kvm sælger jeg mine små fine højtaler . jeg har ikke en skid forstand på alt det hifi halløj og ved ikke om de spiller godt eller nogenlunde :') i mine øre er de rigtig gode heh.
de har stået gemt væk i et lille års tid og reddet sig lidt støv i skabet. kom med bud.
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Explode,
Går udfra at de er til afhentning omkring Amager, som det fremgår af din signatur. Jeg går faktisk og leder efter et sæt højtaler, magen til dine. Jeg vil gerne starte buddet på kr. 1.000,- :) Hilsen Jesper Keller
|
|
![]() |
|
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
bud noteret, og ja de befinder sig på amager :)
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
retter lige link da det er dette sæt, dog i hvide... stadig med sort sub.
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Udemærket. Mente også det var det sæt som der var tale om :)
Hvordan kan det være at der følger en sort sub med til dit sæt? - er det oprindeligt ikke en hvid sub som følger med. |
|
![]() |
|
jeg undrede mig egentlig også :) men den er ganske sort... og da det egentlig passede meget godt ind i stuen med sort brokkede jeg mig ikke :)
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
bump
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
har stadig denne til salg hvis der er nogen der lige mangler nogle små velspillende højtalere.
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
Floffy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Er de stadig til salg og ville det være muligt at sende ?? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |