recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Jamo a102 5.1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Jamo a102 5.1

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
explodedk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-September-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér explodedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Jamo a102 5.1
    Sendt: 26-September-2012 kl. 20:26
da jeg er for doven til nogensinde at få trukket kabler i min lille hybel på 41kvm sælger jeg mine små fine højtaler . jeg har ikke en skid forstand på alt det hifi halløj og ved ikke om de spiller godt eller nogenlunde :') i mine øre er de rigtig gode heh. 

de har stået gemt væk i et lille års tid og reddet sig lidt støv i skabet. 

højtalerne er højglanshvide og sub'en er sort.

kom med bud.
KBH/Amager
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 20:30
Hej Explode,

Går udfra at de er til afhentning omkring Amager, som det fremgår af din signatur.
Jeg går faktisk og leder efter et sæt højtaler, magen til dine.

Jeg vil gerne starte buddet på kr. 1.000,- :)

Hilsen
Jesper Keller
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér explodedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 20:34
bud noteret, og ja de befinder sig på amager :)
KBH/Amager
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér explodedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 20:36
retter lige link da det er dette sæt, dog i hvide... stadig med sort sub.

KBH/Amager
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 21:11
Udemærket. Mente også det var det sæt som der var tale om :)
Hvordan kan det være at der følger en sort sub med til dit sæt? - er det oprindeligt ikke en hvid sub som følger med.

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér explodedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 21:45
jeg undrede mig egentlig også :) men den er ganske sort... og da det egentlig passede meget godt ind i stuen med sort brokkede jeg mig ikke :)

KBH/Amager
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér explodedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2012 kl. 10:21
bump
KBH/Amager
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér explodedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 15:52
har stadig denne til salg hvis der er nogen der lige mangler nogle små velspillende højtalere. 

KBH/Amager
Til top
Floffy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-September-2007
Sted: Denmark
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Floffy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af explodedk explodedk skrev:

har stadig denne til salg hvis der er nogen der lige mangler nogle små velspillende højtalere. 

Er de stadig til salg og ville det være muligt at sende ??
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu