|
PS3 finder ikke film |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bavianen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Status: Offline Point: 83 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-September-2012 kl. 19:52 |
Hvorfor vil min PS3 ikke finde mine dvdfilm på den externe HDD (1TB) ...er FAT32..... selve HDD vil den godt finde...men ingen filer...
![]() |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilket format ligger de i? PS3 er ret kræsen mht. formater.
|
|
![]() |
|
.mp4 ..... men lidt ny
![]() |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
De skal ligge i en specifik mappe (d:\VIDEO) med mindre du laver manuel browse (via trekanten, mener jeg).
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Jeg mener du skal trykke trekant og trykke på vis alle.
|
|
![]() |
|
Ok...vil da prøve at lave en VIDEO Mappe....
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |