|
SOLGT: Asrock ION 330HT-BD |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
teleplus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-September-2012 kl. 13:01 |
Mini PC fra Asrock. Alder ukendt - købt som brugt fra DBA.
Kører perfekt både Linux og Windows 7. XBMC med remote support. Intel® Dual Core Atom™ 330 NVIDIA® ION™ GPU with Full HD 1080p playback capability 2 GB RAM (PC2-6400) 320 GB 2.5" hard disk 802.11b/g/n wireless LAN MCE Remote Controller Energy Star 5.0 Level BluRay/DVD drive Mere info her: http://www.asrock.com/nettop/overview.asp?model=ion%20330ht-bd SOLGT ![]() ![]() Redigeret af teleplus - 30-September-2012 kl. 14:47 |
|
![]() |
|
peterf ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor i landet?
Er der Windows med (og hvilken)? |
|
![]() |
|
teleplus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Nu er den ikke sat til salg (endnu)
![]() Windows license følger ikke med... |
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
en 500-600kr kan du nok få for den, ret forældet platform desværre.
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
mit bud er også omkring en plowmand
|
|
![]() |
|
Tror jeg holder mig til DBA
![]() |
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
overvej at beholde den... brug BD til ny HTPC og bundkort til en NAS/server, sådan får du nok mest ud af den.
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Stadig en langt bedre maskine end boxeeboxJeg og mange af de medieafspillere som sælges til omk en tudse i dag. Har set et par stykker på dba forsøgt solgt på dba for nyligt for lige omk 2000. selv bød jeg 1600 for en af dem uden at det blev til noget. 5-600 er latterlige bud imo.
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Men kan se at du også har sat den på DBA nu. H&L med salget.
![]() |
|
![]() |
|
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
jeg vil også sige min. 1500 er den værd.
|
|
![]() |
|
Mener selv at 500-600 er alt, alt for lidt. Kun i smådele er den mere værd (HD, BD, Motherboard + kasse). Jeg kaster mig i DBA farvande og forventer neutral udbytte (gav selv 1800.- + porto for den). |
|
![]() |
|
Denne er nu sat til salg. Har fået et bud på 1300.- på DBA.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |