|
S:Audiovector MI3 Super + center MM |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-September-2012 kl. 16:31 |
så der weekend udsalg :)
sælger mine Audiovector MI3 Super og en center og nordost superflatline mk 2 ( 2*3 m banana bi-wire) og en nad effekt 275bee afhented pris ide 9000 kr hentet i roskilde for det hele der er desvære en lille ris i den ene højtaler men ikke noget der foringer lyden :) det ser stort ud på fotoet men jeg har ikke lagt mærke til den i hverdagen .. kun lyden :) der er også en lille ris i denne her men ikke noget der ses når man sider for an den |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 45 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-Februar-2010 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne godt være intra i dine AV Mi3 Super samt effekten - hvad skal du have for det? :)
MvH
|
|
![]() |
|
henrik st ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2015 Sted: slangerup.dk Status: Offline Point: 2 |
hej
kan du ikke ringe til 31332720 mvh |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Næsten 3 år gammel salgsannonce. Mon han stadig har dem...
|
|
![]() |
|
henrik st ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2015 Sted: slangerup.dk Status: Offline Point: 2 |
Havde ikke set annoncens alder
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |