recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee 5 vinderkanaler i Oktober
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee 5 vinderkanaler i Oktober

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee 5 vinderkanaler i Oktober
    Sendt: 28-September-2012 kl. 19:43

Her er de 5 kanaler som fik flest stemmer
Nedenfor kan du se hvilke pladser, du finder dine nye kanaler på.

Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2012 kl. 21:37
Explorer og History HD har jeg allerede, som Ekstrakanaler. Explorer er totalt reklamefri. History HD er reklamefri, bortset fra at den reklamerer for sig selv, sådan ca. hver 10. minut i selve udsendelserne. P**** irriterende!
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 13:29
Jeg har også History Channel og Explorer Channel ligesom jeg også abn'ere på Animal HD og Wild HD. Der er lidt for meget om hajer på disse to, men ellers er der fine udsendelser om natur som sådan. Smile
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 15:40
Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

Jeg har også History Channel og Explorer Channel ligesom jeg også abn'ere på Animal HD og Wild HD. Der er lidt for meget om hajer på disse to, men ellers er der fine udsendelser om natur som sådan. Smile

Så husk, at du kan skifte kanalerne ud en gang om måneden - har selv prøvet dette, og det fungerer rigtigt godtThumbs Up 
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 16:20
Til Jeres orientering, så er kanalerne allerede åbnet...
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

Så husk, at du kan skifte kanalerne ud en gang om måneden - har selv prøvet dette, og det fungerer rigtigt godtThumbs Up 
Det er netop på denne måde jeg har fået dem alle 4. De er byttet ud med andre. men jeg tror jeg beholder dem, da der ikke er noget jeg ikke har i forvejen. Det er dog beklageligt, at hvis man nu kan se visse af den kvit og frit. Men History HD vil jeg da kigge på nu den er tilgængelig frit. Smile
Silver HD skal jeg da også lige chekke ud, selvfølgelig. Tongue

Redigeret af javilha - 29-September-2012 kl. 17:05
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 17:34
Det står også i betingelserne, at YouSee har ret til at åbne for kodede kanaler, så alle kan se dem i en periode. Det er for at få flere kunder i butikken. Og så er de jo kun åbne i en måned, så skidt nu med det...
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 17:45
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Det står også i betingelserne, at YouSee har ret til at åbne for kodede kanaler, så alle kan se dem i en periode. Det er for at få flere kunder i butikken. Og så er de jo kun åbne i en måned, så skidt nu med det...
Nåhe, ikke længere. Jamen det er jo fint nok. Jeg har ikke set på den dér afstemning så jeg vidste det ikke. Super. Smile
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 20:33
Og egentligt er det jo lidt spild af kanalplads, at YouSee har "Ekstrakanalen", hvor de en gang om måneden præsenterer, hvad de har af øvrige kanaler i diverse pakker og kodede kanaler. Lige nu er det en sportskanal, som både sendes på "Ekstrakanalen" OG ukodet, på sin vanlige plads.
Til næste år kommer "Ekstrakanalen" også i HD - yderligere kanalpladsspild! Vi kunne jo ligeså godt få fx NRK2 ukodet i Grundpakken, istedet, når nu YouSee kan åbne og lukke for kodede kanaler efter forgodt befindende!
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 21:05
Tja, deres tankegang virker ikke altid lige logisk. Confused
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 21:16
Jeg er sjovt nok glad for, at der er noget nyt engang i mellem. Jeg har med glæde set MotorTV, Silver, History Channel m.f. på Ekstrakanalen, og tjekker hver måned hvad der kommer dér.

ØV MotorTV blev ikke valgt, den havde jeg bl.a. stemt på, men 4 af 5 er da også meget godt ramt. (SilverHD havde jeg ikke stemt på).
mvh Infinity
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 21:56
Jeg fik de 5 jeg har stemt på, så er godt tilfreds. Approve
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu