|
K: Touchdiva |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ratata82 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-September-2012 kl. 22:53 |
Hejsa Recordere ![]() Jeg vil gerne købe en Touchdiva (Ja jeg ved godt de er gået konkurs ![]() Stand skal gerne være så god som mulig selvfølgelig Hvad har i stående?? Det må gerne være i kører afstand fra Bramming/Esbjerg/Herning For hurtig handel kontakt mig på 53550150
![]() |
|
![]() |
|
Ratata82 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Søger stadig
![]() |
|
![]() |
|
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
jeg kan lige høre min far i morgen. jeg mener han har sit stående i garagen stadig...
hva havde du forestillet dig af pris?
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
Tja ikke for meget, jeg har fået en tilbudt på mobildebat, og der er vi under 1000, så vi er vel på en 800,- plus porto
![]() Jeg ved godt det er et stort tab, men den er jo intet værd nu her
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |