recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LUKKET : MacMini og højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LUKKET : MacMini og højtalere

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
mos-eisley Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LUKKET : MacMini og højtalere
    Sendt: 28-September-2012 kl. 12:45
Da vi skal have nyt TV møbel, er her grunden til at rydde lidt op, da der skal mindre højtalere til/ind..

Da jeg kun bruger min MacMini til TV optagelse, skal denne evt også skiftes til en HDD Optager..

Så følgende er til salg eller Byt

2 x Front - http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/gulvfront/dali_concept-6_hojttaler_sort.htm
1 x Center - http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/center/dali_concept-ct_centerhojttaler_sort.htm
2 x Sourround - http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/kompakt/dali_concept-1_hojttaler_sort.htm
1 x Sub - http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/subwoofer/dali_concept-sub-12_subwoofer_kirsebar.htm

ALT er i Bøg, ikke sort eller kirsebær. Det er velholdt og uden skader. Meget velspillende

Desuden :

1. Stk MacMini fra 2/2010 med EyeTV Hybrid - DVD drevet er upålideligt; ellers kører den fint. Er med 2 GB og 160 GB Disk - der er ikke HDMI.

Jeg er interesseret i bud eller bytte med:

Sourround sæt med større sattelitter og kvalitet, mindst(!) lige så store som DALI Concept 1. Har du det rigtige, smider jeg evt lidt penge efter.

HDD / Bluray m/3D optager med DVB-C - Gerne SAMSUNG BD-E8900N

PM eller bnp@mos-eisley.dk

Alt er i 9270 Klarup og kan beses/høres

Redigeret af mos-eisley - 07-Oktober-2012 kl. 11:19
Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2012 kl. 12:51
Hvad havde du tænkt dig for Mac mini' en ?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2012 kl. 12:52
No clue.... men bud er velkomne...

Har også en Sony BluRay 3D afspiller fra 9/2010 der skal væk...
Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2012 kl. 13:43
Kan du lokkes til at finde modelnummeret & gerne lidt specs på Mini'en ?
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2012 kl. 13:43
Er du interesseret i at sælge subben alene?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2012 kl. 13:44
http://en.wikipedia.org/wiki/Mac_Mini - Late 2009 er jeg 99% sikker på.
Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2012 kl. 13:45
@ThomasP - Muligvis ja, men det er egentlig mest gulvfronterne der primært skal væk, de nye højtalere skal være inde i TV møblet
Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 00:05
OK. Det er jo dejlige højttalere, som jeg varmt kan anbefale - inkl. centeren. Har dem selv og vil sige, at de også vinder på god WAF.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 00:23
Hmm har googlet mig frem til at hvis der er med DVI, så er det en mid 2007 eller ældre.
Så hvis du ikke kan finde typenummeret, så må jeg byde udfra det Smile

1000 kr. budt for sættet (Ikke ment som et skambud)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 02:08
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Hmm har googlet mig frem til at hvis der er med DVI, så er det en mid 2007 eller ældre.
Så hvis du ikke kan finde typenummeret, så må jeg byde udfra det Smile

1000 kr. budt for sættet (Ikke ment som et skambud)
Der står nu højt og tydeligt i det link, at det først er i 2010 modellerne der kom HDMI, før det var det DVI.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 09:33
Det er korrekt, nagash. Og med en EyeTV hybrid med (DVB-C), er 1000 vist at betegne som et skambud.

Der er ivrigt mountain lion på den, men der følger kun medie med til leopard (mener jeg det er) - ML er installeret via mit Apple id.
Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 09:35
Ups - og et specielt kabel der tager MM's jackstik lyd til optisk output - det er med også
Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu