|
S: logitech harmony one |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-September-2012 kl. 17:43 |
Jeg har en lettere brugte en jeg ikke bruger mere. Den bor 2670 Greve. Hvor. 400,
|
|
![]() |
|
Sschmidt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
400+pp er lige i overkanten for mig når en ny er helt nede i under 800,- - det er ellers en fed fjernbetjening. Jeg har en i forvejen, men skærmen er ved at gå kold, så vil gerne have den skiftet ud hvis det kan lade sig gøre. Er din i tip-top stand? Jeg har set nogle på DBA hvor de skriver "i fin stand", og så er fjernbetjeningen helt afpillet bagpå, ridset osv. Min egen ser finish-mæssigt ud som ny efter ca. 3 års brug (udover displayet indeni, der er begyndt at have nogle periodiske defekte linier). Hvis den er tip-top, hvad siger du så til 300,- inkl forsendelse til (ca.) Århus? Mvh Steen PS. Hvor gammelt er batteriet i øvrigt, og er det med turkis eller hvid label? Dem med turkis label har en fabriksfejl der får dem til at svulme op på et tidspunkt, hvilket kan ruinere hele fjernbetjeningen... Redigeret af Sschmidt - 27-September-2012 kl. 18:58 |
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
nej tak for 300.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7239 |
Kan du skrive noget om standen, gerne med billeder.
Også gerne svare på spørgsmålet ang batteriet. |
|
![]() |
|
Batt. er hvidt men kender ikke alderen der har jeg den fra en bytte handel fra en aldre men , den ser fin ud men , den lå i sidste 6 mnd i et eller andet sted jeg ikke kan finde i øjeblikket lægger billeder når har jeg den.
|
|
![]() |
|
Sschmidt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 379 |
Ok med minus til 300,-, jeg må ud og lede videre :-)
I øvrigt er alle batterierne hvide, det er selve den label der sidder på batteriet der kan være turkis eller hvid. Hvis man er heldig ombytter Logitech batterier med turkis label, selv efter garantiperiodens udløb. Men hvis det først ødelægger fjernbetjeningen, så er man muligvis på den efter garantiudløb (det er bare til info, også til sælger hvis han vil checke det med Logitech - har selv haft problemet nemlig, ligesom uendeligt mange andre hvis man lurer på Google lidt). Anyways, held og lykke med salget. Mvh Steen |
|
![]() |
|
tak
|
|
![]() |
|
knoxville ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
Kan du sende foto til denniskristjansen@gmail.com ?
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
OT: Hvor kan man læse noget mere om problemet med batterierne? Jeg har en Harmony One med et batteri, hvor label er blå/turkis og på fronten er batteriet ikke helt plant mere - det er måske begyndt at "svulme" lidt... - what to do?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |