recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Onkyo TX-SR606
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Onkyo TX-SR606

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Onkyo TX-SR606
    Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 09:38
Overvejer om jeg skal udskifte min forstærker, som jeg ellers er rigtig glad for, men vil gerne have en med airplay ;-)

Hvad vil den være værd hvis jeg sætter den til salg?
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 10:02
Jag har lige givet 1800,- for en Onkyo tx-sr706, så hvis jeg skulle sætte en pris på ville den nok ikke være meget mere end 1200,-
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kena Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 10:14
Sidste år solgte jeg min Onkyo TX-SR606 for 1000 kr. Købte samtidigt en brugt 608 for 1500 kr.
Til top
a-rohde Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Juli-2012
Sted: Vedbæk
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér a-rohde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 19:58
Hvor befinder den sig i landet? Jeg kunne godt være interesseret i at købe den.
Til top
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 10:01
I Farum, men jeg har ikke besluttet mig endnu for om jeg sælger den eller køber en Apple Tv til Airplay. Skal nok tænke på dig og give dig tilbuddet først hvis jeg beslutter mig for at sælge
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu