|
V: Onkyo TX-SR606 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 09:38 |
Overvejer om jeg skal udskifte min forstærker, som jeg ellers er rigtig glad for, men vil gerne have en med airplay ;-)
Hvad vil den være værd hvis jeg sætter den til salg?
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jag har lige givet 1800,- for en Onkyo tx-sr706, så hvis jeg skulle sætte en pris på ville den nok ikke være meget mere end 1200,-
|
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
Sidste år solgte jeg min Onkyo TX-SR606 for 1000 kr. Købte samtidigt en brugt 608 for 1500 kr.
|
|
![]() |
|
a-rohde ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2012 Sted: Vedbæk Status: Offline Point: 10 |
Hvor befinder den sig i landet? Jeg kunne godt være interesseret i at købe den.
|
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
I Farum, men jeg har ikke besluttet mig endnu for om jeg sælger den eller køber en Apple Tv til Airplay. Skal nok tænke på dig og give dig tilbuddet først hvis jeg beslutter mig for at sælge
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |