recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Asus bærbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Asus bærbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ramlas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ramlas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Asus bærbar
    Sendt: 05-September-2012 kl. 21:22
Hej
Købt en Asus bærbar pc. Den er super god men hvergang jeg starter den op, kommer disse popups:
1: you have to installer ATK 0100 Driver
2: P4G this program Can only be executed on the Asus computer
Hvorfor dukker disse beskeder op på en helt ny pc? Og hvad gør jeg?
På forhånede tak
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 21:38
1: http://www.techsupportforum.com/forums/f217/atk0100-drivers-570456.html
2: det er nogle drivere der mangler i begge tilfælde prøv som jeg google , der er masser af løsninger,men jeg ville dog gå ind på Asus hjemmeside og hente all de sidste nye drivere til din maskine,så burde problemerne være løst...
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
ramlas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ramlas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 21:40
Ok prøver, tak
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 23:41
Havde pludselig samme fejl på en ASUS PC også, de kom efter jeg opdaterede ASUS Driver program , så... jeg lavde en genskab pc som tidligere og så var alt ok igen, prøvede at køre autoupdate igen, og straks kom de 2 fejl frem igen. Formaterede og installerede win7 fra Ny af, så er alt det pre-installeret lort væk :)
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 13:42
Ja man kan også bare hente et program der fjerner alt det crap...PC DE CRAPIFIER hedder det
så er man fri for alt det......
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
ramlas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ramlas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 14:21
Tusind tak for jeres svar
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu