|  | 
| waoo transponder | 
| Besvar   | 
| Forfatter | |
| ZealotTC   Ny bruger   Oprettet: 15-December-2010 Status: Offline Point: 14 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Emne: waoo transponder Sendt: 29-September-2012 kl. 18:41 | 
| 
   Hej mangler følgende kanaler: uptown Animal Planet HD de fremgår ikke på energimidts egen liste http://www.energimidt.dk/Privat/waoo-fibernet/Tv-radio/Documents/dvb-c-opsaetning.pdf det simpelthen for ringe! nogen der har en komplet liste? | |
|  | |
| ZealotTC   Ny bruger   Oprettet: 15-December-2010 Status: Offline Point: 14 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 15:47 | 
| 
   ingen der i stand til at hjælpe?
    | |
|  | |
| Det sorte får   Bruger   Oprettet: 13-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 15:56 | 
| 
   Såvidt jeg ved kan de fleste HD kanaler ikke tilgås vha. DVB-C. 
    | |
| 
     Der findes ikke dårlig smag. Kun god smag, og den er dårlig!
     | |
|  | |
| ZealotTC   Ny bruger   Oprettet: 15-December-2010 Status: Offline Point: 14 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 16:28 | 
| 
   nå for dælen hvad gør jeg så`?
    | |
|  | |
| confused   Guld medlem   Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 11:01 | 
| 
   Her skriver de, at det kun er kanaler fra den lille pakke, man kan modtage via DVB-C : http://www.energimidt.dk/Privat/waoo-fibernet/Tv/Waoo-tv/Saadan-indstiller-du-dit-tv/Sider/Se-digitalt-tv-uden-tv-boks.aspx Min erfaring siger mig dog, at der er betydeligt flere kanaler til rådighed, men det er jo så åbenbart  ikke noget man har "krav" på. | |
| 
     Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
     | |
|  | |
| Moerkbak   Super bruger   Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 09:27 | 
| 
   det er så dumt at der er så stor forskel fra den enkelte waoo udbyder til den næste. i det område jeg bor i har vi fuldt adgang til den store pakke via dvb-c udtaget på fiberboksen (og hurra for det) | |
|  | |
| Besvar   | |
| Skift forum | Forum-tilladelser  Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |