|
S: Carlsberg merchandice HBO 0,- **SOLGT** |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-September-2012 kl. 13:01 |
Jeg fandt lige dette på loftet, og det tror jeg ikke jeg får brug for, så håber det kan få et godt hjem et andet sted. Aner ikke om sådan noget er penge værd, så sætter det bare op til HBO 0,- kr. T-shirt er nok omkring en medium. Banneret er, på øjemål, ca. 70 x 180 cm. Hatten er one-size. Der medfølger desude, ganske gratis, et Tuborg jule-slå-om-armbånd med blinkende dioder. Batteriet er dødt. Det hele befinder sig i København N. ![]() ![]() Redigeret af MaXer - 15-Marts-2015 kl. 15:11 |
|
![]() |
|
Maxipug ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2010 Sted: Viborg Status: Offline Point: 250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
200 incl Porto byder jeg, hvis du altså vil sende det?
Mvh |
|
Pioneer PDP-LX5090H, Pioneer SC-LX72, Pioneer BDP-LX52, KEF 5005.2, CW XLS-215 i garagen, Sonos All Over The Place
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Jeg har ikke noget imod at sende, hvis bare jeg kan finde noget at sende det i. Det er jo nogle lidt spøjse størrelser at sende sammen. Hatten vil nok blive lidt mast.
|
|
![]() |
|
Den får lige en hurtig opper. Hvis der ikke er anden interesse, så ryger den til de 200 inkl.
|
|
![]() |
|
Hey Maxipug. Du svarede aldrig på min PB. er du stadig interesseret?
|
|
![]() |
|
Nå, Maxipug er lige sprunget fra... Er der andre der er interesserede? Stadig HBO 0,-
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |