|
Solgt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 12:03 |
Samsung Galaxy tab 10.1 WiFi 16GB udgave
Da jeg så småt er gået i retning af Apple produkter, vil jeg gerne vide hvad jeg kan forvente at få for min Samsung Galaxy Tab 10.1 ved et salg. Den har desværre fået en skade på det øverste venstre hjørne, men fejler ikke noget i skærmen ellers. Den er omkring 1½ år gammel så vidt jeg husker - men kan bekræfte det når jeg finder kvitteringen. Der ud over medfølger oplader, kabel og headset. Jeg har kassen hvis den skal sendes - men foretrækker afhentning nu hvor den har den lille skade. Så er der ingen der føler sig snydt..
Skaden sidder lige på hjørnet, og kan ikke ses hvis man anvender cover. Derfor ville skaden nok også kunne have været ungået hvis jeg havde brugt et
![]() Byd ind.
Befinder sig i Esbjerg V
![]() ![]() ![]() Redigeret af larsen_mgeic - 03-Oktober-2012 kl. 15:07 |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mon ikke den skal ligge omkring 12-1500 kr?
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Det bør være muligt. Tak for det.
|
|
![]() |
|
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
Så må jeg se at få solgt min ipad, så jeg kan købe din.... Jeg er på vej den anden vej
![]() |
|
![]() |
|
Hvilken ipad er det? Måske kan vi finde ud af noget.
|
|
![]() |
|
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
Det er en ipad2 64gb |
|
![]() |
|
Jeg skal ikke bruge så meget plads, så jeg vil formentlig ikke give prisen :)
|
|
![]() |
|
Nej ok ![]() |
|
![]() |
|
finnbl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
Bliver det en salgstråd?
|
|
![]() |
|
Hvis du har et bud kan det nok godt blive det. Jeg har et bud på 1200kr via dba.
|
|
![]() |
|
finnbl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
Så får du et bud på 1300,- afhentet.
|
|
![]() |
|
Det er noteret. Jeg har muligvis et bud på 1400,- Jeg giver besked når jeg ved mere, ellers finder vi ud af noget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |