|
S : Focal Chorus 706 V Wenge |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Leska ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Rødding Status: Offline Point: 307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 11:52 |
Har sådan 2 styk i fin stand, som jeg gerne vil have solgt, da jeg skifter over til nogle SR700 V baghøjtalere istedet.
De er ca 2 en halv år gamle, så garantien er udløbet, men de fejler absolut intet ! Havde forestillet mig omkring de 1700-1800kr for dem, men bud er velkommen, så kan vi altid snakke om det. De skal helst hentes. De befinder sig i Rødding, mellem Kolding og Ribe. Kan dog tage dem med så langt som til Kolding, da jeg arbejder der. Glemte at skrive der er monteret dette sæt på dem http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/hojttaler-tilbehor/vm-acoustics_w05_justrbart-vagbeslag_hvid.htm De følger naturligvis med.
Redigeret af Leska - 02-Oktober-2012 kl. 12:10 |
|
![]() |
|
Leska ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Rødding Status: Offline Point: 307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Disse 2 stadig til salg.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |