recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sælges: AM Denmark A5 CD/DVD-lommer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sælges: AM Denmark A5 CD/DVD-lommer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kammersgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kammersgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sælges: AM Denmark A5 CD/DVD-lommer
    Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 10:03
Hej recordere

Hvis der er nogen som kunne være interesseret, så sælger jeg lidt ud af disse opbevaringslommer/sleeves.
De er super lækre, og unikke i forhold til hvad der ellers findes på markedet. Der er plads til 1 helt dvd-cover (foldet ved 'ryggen') - samt 2 stk. DVD/CD.

Du kan købe dem til alt mellem 2,2 kr. pr. stk - 2,5 kr. pr. stk., afhængigt af hvor mange du køber og om det er afhentet/leveret.
Til sammenligning har Merlin, Expert osv. osv. dem til 3 kr. pr. stk. Så ved større partier, er der altså penge at spare!

Jeg har et større antal, men hvis du skal bruge 'mange mange' - så kan vi godt finde ud af noget.

K.
Til top
Bob Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-November-2009
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 10:44
Hvad skal du have for 300 stk ?? og hvor i DK kan de evt. afhentes ?

Vh

Bob

Redigeret af Bob - 01-Oktober-2012 kl. 10:49
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kammersgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 10:57
God pointe - de kan afhentes i København. Jeg bor på Amager, og arbejder dagligt på Nørrebro hvis det er at foretrække.

Du kan købe 300 stk. (12 pakker) for 2,2 kr. pr. stk., altså 660 kr. Så sparer du ca. 250 kr. i forhold til butikkerne.
Hvis de skal sendes, så kan vi lige tale videre om en løsning der..
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kammersgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 21:23
Jeg sender lige denne til tops!
Til top
Bob Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-November-2009
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 09:25
Oprindeligt skrevet af Kammersgaard Kammersgaard skrev:

God pointe - de kan afhentes i København. Jeg bor på Amager, og arbejder dagligt på Nørrebro hvis det er at foretrække.

Du kan købe 300 stk. (12 pakker) for 2,2 kr. pr. stk., altså 660 kr. Så sparer du ca. 250 kr. i forhold til butikkerne.
Hvis de skal sendes, så kan vi lige tale videre om en løsning der..

Byder 500 Kr. for 300 stk. afhentet. De kan fås for ca. 50 kr/25 stk. andre steder på nettet, så Merlin og de andre tager en god pris for dem.
Vh

Bob
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kammersgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 12:02
Ellers tak. De er nye og i indpakning, og så kan/vil jeg ikke gå med til 1,6 kr. pr. stk.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu