|
Sælges: AM Denmark A5 CD/DVD-lommer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kammersgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 10:03 |
Hej recordere Hvis der er nogen som kunne være interesseret, så sælger jeg lidt ud af disse opbevaringslommer/sleeves. De er super lækre, og unikke i forhold til hvad der ellers findes på markedet. Der er plads til 1 helt dvd-cover (foldet ved 'ryggen') - samt 2 stk. DVD/CD. ![]() Du kan købe dem til alt mellem 2,2 kr. pr. stk - 2,5 kr. pr. stk., afhængigt af hvor mange du køber og om det er afhentet/leveret. Til sammenligning har Merlin, Expert osv. osv. dem til 3 kr. pr. stk. Så ved større partier, er der altså penge at spare! Jeg har et større antal, men hvis du skal bruge 'mange mange' - så kan vi godt finde ud af noget. K.
|
|
![]() |
|
Bob ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-November-2009 Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad skal du have for 300 stk ?? og hvor i DK kan de evt. afhentes ?
Vh Bob Redigeret af Bob - 01-Oktober-2012 kl. 10:49 |
|
![]() |
|
Kammersgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
God pointe - de kan afhentes i København. Jeg bor på Amager, og arbejder dagligt på Nørrebro hvis det er at foretrække.
Du kan købe 300 stk. (12 pakker) for 2,2 kr. pr. stk., altså 660 kr. Så sparer du ca. 250 kr. i forhold til butikkerne. Hvis de skal sendes, så kan vi lige tale videre om en løsning der..
|
|
![]() |
|
Jeg sender lige denne til tops!
|
|
![]() |
|
Bob ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-November-2009 Status: Offline Point: 43 |
Byder 500 Kr. for 300 stk. afhentet. De kan fås for ca. 50 kr/25 stk. andre steder på nettet, så Merlin og de andre tager en god pris for dem. Vh Bob |
|
![]() |
|
Ellers tak. De er nye og i indpakning, og så kan/vil jeg ikke gå med til 1,6 kr. pr. stk.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |