|
lærred "skjult" i loftet |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
KillBoxOne ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-September-2012 kl. 18:46 |
|
Hej
Jeg har været igang med noget ombygning, og fik ideen om at skjule mit lærred i loftet.
Her er min løsning:
Redigeret af Lars - 01-Oktober-2012 kl. 20:34 |
||
Panasonic TH-50PZ800
Epson TW3200, Hivilux TX 120" Panasonic DMP-BDT 110 Onkyo NX-NR609 DALI Concept 8 DALI Concept CT DALI Concept 2 DALI IKON SUB Harmony One |
||
![]() |
||
jcool ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
SUPER FEDT...
![]() Så er du også af med lugten fra lærredet. Skal du ha' alm. tv op på vægen bag lærredet ? og kan det tåle fugten og varmen oppe på loftet.
|
||
![]() |
||
KillBoxOne ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
|
der er dampspærre rundt om kassen hvori lærred sidder
|
||
Panasonic TH-50PZ800
Epson TW3200, Hivilux TX 120" Panasonic DMP-BDT 110 Onkyo NX-NR609 DALI Concept 8 DALI Concept CT DALI Concept 2 DALI IKON SUB Harmony One |
||
![]() |
||
jcool ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
|
Smart. Tillykke, det sku godt ud
![]() |
||
![]() |
||
aouer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
|
Super Sejt lavet
![]() |
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|
Det er ingen problem. Jeg har/havde det samme i vores stue , inden jeg fik et dedikeret rum. Konen var pjattet med det. Det har hængt der i fem år, uden fugtproblemer
|
||
![]() |
||
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
|
Kan vi ikke se flere billeder af det?
|
||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
||
![]() |
||
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
|
Genialt
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
|
Billeder tæt på tak
![]() |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
Panasonic TH-50PZ800
||
![]() |
||
|
![]() |
||
Panasonic TH-50PZ800
||
![]() |
||
|
Jeg har først lavet en kasse, som er monteret mellem mine spær, denne har jeg så malet sort indeni, derefter er mit lærred monteret. sidst har jeg så lavet udskæring i mine lotsbrædder.
mine kone er begejstret for løsningen, da vi nu ikke skal have den "store" kasse hængene synlig
|
||
Panasonic TH-50PZ800
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |