|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sparciba ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 06-August-2006 kl. 23:51 |
Nogen der ved om der findes et plugin så vi kan bruge mce til familiekalender? MVH Søren |
|
![]() |
|
fumse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
på mcesoft.nl, har de et plugin til at få OUTLOOK på ens MCE. Som du kan se på det sidste link, er KALENDER/CALENDAR funktionen også med. Så hvis du kender Outlook, kan du sikkert sætte det op. Jeg ved ikke om du skal registere på MCEsoft.nl... har ikke prøvet pluginet selv, men du kan jo prøve, og så dernæst give en tilbagemelding på 1). om det virkede 2) om hvordan det isåfald virkede (skriv lidt om det var let eller svært at bruge/installere m.m.) Jeg har ikke brug for det, men som sagt ideen (nu hvor jeg kan se du er helt ny på forummet), er jo at dele viden med andre ;-) http://www.mcesoft.nl/images/stories/myoutlookmain.jpg Redigeret af fumse - 07-August-2006 kl. 00:51 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |