|
Home Trio ud, hvem skal ind. |
Besvar | Side 123 5> |
Forfatter | ||
jhjorsal
Super bruger Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 12:33 |
|
Nu har jeg haft Home Trio i snart et år, og jeg syntes egentligt det er for dyrt, set i forhold til hvad man for for pengene andre steder. jeg har dog det problem at jeg kan ikke finde andre der kan levere tv via nettet ligesom Home Trio, og Profiber ikke vil ud i postnr. 7140. Jeg har pt. den lille pakke, men ungerene har ydret ønske om Disney kanalen, hvilket jeg ikke er afvisene overfor, hvis bare jeg kunne købe den ene kanal til, men jeg opgradere ikke til den store pakke for 1 kanal. Ligeledes vil jer gerne kunne koble flere tv på over tid, det er allerede et ønske fra den store dreng. Jeg er lidt modstander af Boxer og alle de ting man skal ud og investere i for at kunne benytte deres system, og der skal jeg jo så ud og finde en bredbåndsudbyder samtidig med. Jeg er glad for HD optageren så den funktion skulle gerne ligge modtagerudstyret, hvilke muligheder har jeg ???
|
||
avh
Guld medlem Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes ikke rigtigt der noget noget...
Hvis man ser på parabol løsniner canal digital og viasat, så skal man lægge prisen for en bredbåndsforbindelse oveni... (så er TDC home trio konkurencedygtig) Det billigste er og bliver Boxer... Der er stort set ingen andre muligheder, måske world Tv. Redigeret af avh - 04-Oktober-2012 kl. 12:55 |
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad med Fullrate?
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
[QUOTE=jhjorsal]Nu har jeg haft Home Trio i snart et år, og jeg syntes egentligt det er for dyrt, set i forhold til hvad man for for pengene andre steder. jeg har dog det problem at jeg kan ikke finde andre der kan levere tv via nettet ligesom Home Trio, og Profiber ikke vil ud i postnr. 7140. Jeg har pt. den lille pakke, men ungerene har ydret ønske om Disney kanalen, hvilket jeg ikke er afvisene overfor, hvis bare jeg kunne købe den ene kanal til, men jeg opgradere ikke til den store pakke for 1 kanal. Ligeledes vil jer gerne kunne koble flere tv på over tid, det er allerede et ønske fra den store dreng. Jeg er lidt modstander af Boxer og alle de ting man skal ud og investere i for at kunne benytte deres system, og der skal jeg jo så ud og finde en bredbåndsudbyder samtidig med. Jeg er glad for HD optageren så den funktion skulle gerne ligge modtagerudstyret, hvilke muligheder har jeg ???[
Canal digital, helt klart det bedste kvalitet Family pakken er god Super god HD box optagerbox med opkobling til internet link: http://www.canaldigital.dk/tv-boxeoghardware/powerlineadapter/ |
||
jhjorsal
Super bruger Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
FullRate kunne ikke for et år siden, de skrev Vi kan endnu ikke levere hos dig. Årsagen til dette er at vi skal kører igennem noget af TDC's udstyr for at levere, og vi har endnu ikke fået vores TV løsning til at fungere igennem deres central udstyr. Men jeg har lige forespurt igen |
||
jhjorsal
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men da ikke specielt billigt
|
||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fullrate kan heller ikke levere Tv her. Men det kunne være Brien mente deres internet. Mvh. |
||
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men da ikke specielt billigt ! ! ! Det er ikke dyrere end andre, som kører med opstarts tilbud. Efter 1 år er priserne stort set ens...MEN DET ER KVALITETEN IKKE, så vælg Canal Digital |
||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej jeg mente det hele fra Fullrate. Men hvis de ikke kan levere tv også, så er det vel ikke interessant som alternativ. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
jhjorsal
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har bare ikke helt forstået, hvis man har flere fjernsyn som kan tage modul, skal hvert enkelt fjernsyn forbindes til en boks eller bare til en antenne. Og mit gamle stue tv (Panasonic 42" Plasma) som jo nok ikke kan tage HD kan det ikke stadig tage HD kanalerene hvis det kommer igennem en modtageboks(HD optager der er Boxer godkendt) og sidst, jeg er stødt på en hjemmeside der hedder digital tv danmark som sælger boxer produkter og billige boxer HD modtagere, er det boxers hjemmeside eller hvad er de?
|
||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
|
På Boxer kan du vel se de gratis kanaler uden kort. Er det ikke kun nødvendigt med kort til betalingskanaler? Hvis det er sådan, kan du jo nøjes med de gratis kanaler på nogle af dine tv.
Jeg tror ikke du får hurtigere internet fra Fullrate end det du har nu fra TDC. Så der er ingen grund til at bestille for meget. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
E.Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det alene penge det handler om ? Hvis vi svarer dig/anbefaler slår du straks over og snakker pris. Du kan se digital tv gratis, vist 7 danske kanaler(- tv2) + svenske + dk licens Hvis du har en parabol kan du se 600 udenlanske kanaler gratis.
|
||
Besvar | Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |