|
Advarsel: Prometheus på 3D. |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 14:05 |
Advarsel::
Hvis der er nogen som køber denne film idag, på 3D. Så luk den op, og se om coveret er på dansk. Selve papcoveret er rigtig nok, men 2 ud af 5, ved den lokale BB, der var innersleevet altså på finsk. Ikke det nemmeste sprog at forstå. Der er DK tekst på filmen, men altså finsk sleeve:-( |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
KasperHogh ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var da træls. Engelsk cover gør mig intet, men gider godt nok ikke ave et cover på sådan et vollapyk sprog. Tak for heads up
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Nej, jeg har heller ikke noget, imod UK covers. Men finsk.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
pjonassen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 154 |
Jeg har lige i dag modtaget min 4 disc Prometheus fra CDON. Her er samme problem. Dansk papcover/finsk omslag. Det er sgutte godt nok, så jeg har kontaktet CDON's kundeservice, men har ikke hørt noget endnu.
Jeg overlever jo nok et finsk cover, men jeg så da ærlig talt gerne at en eller anden i distributionsledet tog den på sin kappe og rettede fejlen. Udgivelsen som sådan fejler jo ingenting, så det er vel bare et spørgsmål om at sende det korrekte indlæg til dem der måtte ønske det. Jeg ville endda være villig til at æde en frankeret svarkuvert hvis det var det der skulle til.
|
|
LG 60PM970T
Marantz av8022a + mm7055 Marantz 7007 Focal Sib XL |
|
![]() |
|
Mentalisac ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2012 Status: Offline Point: 209 |
Grunden til dette er at firmaet ELAP, som levere til de fleste steder i DK har modtaget forkert pakket film..
Og det er også svært at se når pap er som det skal være, men indhold ikke.. Det er for mit vedkomne ikke det største problem, det værste er at den digitale kopi der medfølger KUN har finske undertekster... |
|
![]() |
|
pjonassen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 154 |
Det med den digitale kopi havde jeg ikke luret....
Det hjælper jo ikke rigtig på "herlighedsværdien"!!
|
|
LG 60PM970T
|
![]() |
|
Det er vel helt tilbage til SF-film i sverige, som har pakket dem forkert. Der er nok mange i finland som får med dansk cover. De har nok også en del problemer, med at læse vores sprog. Det må næsten være SF som skal ombytte eller et eller andet.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Hvad bruger du egentlig den til? Jeg har aldrig helt fundet ud, hvad man skal bruge den til.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Et stk. klage fremsendt. Jeg takker mange gange for adressen.
|
|
LG 60PM970T
|
![]() |
|
Velbekommen. Jeg ved selv hvor skuffet/forbavset, jeg blev over min. Jeg havde så fordelen, at min var købt i BB, så jeg bare fik den byttet.
![]() Du må gerne skrive tilbage, med hvad de siger til det.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Og jeg kan fra min Mac kun hente den digitale kopi til Android
![]() edit: nu er der også iTunes versionen ![]() Redigeret af Brixen - 05-Oktober-2012 kl. 14:31 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |