|
Mikrofon indgang på MacBook? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 19:38 |
Hej,
Jeg sidder på Skype med nogle kammerater, men de brokker sig over at den indbyggede mikrofon i min MacBook lyder af helvedes til. Jeg kan så se at på min 15" sidder der en mikrofon indgang, men hvordan aktiverer jeg lige den? Hvis jeg vælger at bruge "mikrofon indgang" i Skype/Ventrilo så virker det ikke, og jeg har headset i? |
|
|
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Indstillinger -------> lyd-------> lyd ind. Der kan regulere lyde på linjeindgangen.
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Jeg har været der, men hvis jeg vælger "Linjeindgang" så sker der ikke noget på den indikator bar der, det gør der kun når jeg er på Indbygget mic?
|
|
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Måske har du arktiveret mute på microfonen.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
Nej den er også un-muted og jeg har lige testet headsettet i en anden computer og der virker det
![]() |
|
|
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
Der er ikke mikrofon-indgang i en MacBook eller Macbook Pro (ikke i nogen af de 4 jeg har haft, i hvert fald). Der er kun linjeindgang. Du skal bruge et USB-"lydkort" som koster fra 100 kr.
vh. Thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |