recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V : ONKYO TX-SR706
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V : ONKYO TX-SR706

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kornbek Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kornbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V : ONKYO TX-SR706
    Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 22:11
Så er det på at jeg får solgt min ONKYO TX-SR706

Jeg ved dog ikke hvad sådan en er værd?

Den er små 3 år gammel efterhånden, men virker helt fint
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 06:44
Hvor bor den, hvilken farve, hvad indeholder "pakken", og hvilken stand?

Mvh BS
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 11:30
Jeg har lige givet 1800 kroner for en magen til, og det mente jeg var en god pris. Så omkring 2000,- vil jeg mene.
Til top
Kornbek Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Januar-2009
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kornbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 11:49
Hun bor i københavn og er sort. Der medfølger remote samt den der rumjusterings ting.
Er ikke sikker på at jeg kan finde kvittering, men det ved jeg først på søndag.

Standen er fin. Får lige tjekket alle hdmi indgange i løbet af weekenden. bruden den kun med optisk kabel og som stereo forstærker. 
Til top
Nielsb90 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-September-2008
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nielsb90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 15:55
Tja hvis du kommer forbi Aarhus engang så vil jeg da godt give dig 1800 for at smide den af ved min dør Wink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu